eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniatelemarketing
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2017-06-09 04:22:05
    Temat: Re: telemarketing
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-06-09 o 01:29, PiotRek pisze:
    > W dniu 2017-06-09 o 00:34, SnCu pisze:
    >> W dniu 2017-06-08 o 10:57, jedrek pisze:
    >>> A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    >>> śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    >>> dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    >>> śmierci.
    >>
    >> A to musi być na poziomie operatora? Starym numerem na telemarketerów
    >> był automat, który podnosi po pierwszym dzwonku (natychmiast po FSK) i
    >> puszcza fałszywy sygnał dzwonienia. W ten sposób minuty lecą, a
    >> telemarketer czeka i myśli, że nic nie płaci. Jeszcze jak ma ISDN to
    >> ma szansę się dowiedzieć, że połączenie zestawione, ale na analogu nie
    >> da rady, o ile oczywiście ton wzywania wiarygodnie dobrany.
    >
    > A odwracanie pętli to w PSTN już nie funkcjonuje? :-)
    >
    No właśnie, sam jestem ciekawy, czy działa, czy nie. Wydawało mi się, że
    to raczej domena starych central. Takie S-12 albo EWSD jeszcze to robią?


  • 12. Data: 2017-06-09 11:39:58
    Temat: Re: telemarketing
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 04:22:11 UTC+2 użytkownik SnCu napisał:
    > No właśnie, sam jestem ciekawy, czy działa, czy nie. Wydawało mi się, że
    > to raczej domena starych central. Takie S-12 albo EWSD jeszcze to robią?

    Na wyraźne życzenie użytkownika - tak, domyślnie - nie.

    Ircys

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: