-
11. Data: 2017-06-09 04:22:05
Temat: Re: telemarketing
Od: SnCu <t...@e...ca>
W dniu 2017-06-09 o 01:29, PiotRek pisze:
> W dniu 2017-06-09 o 00:34, SnCu pisze:
>> W dniu 2017-06-08 o 10:57, jedrek pisze:
>>> A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
>>> śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
>>> dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
>>> śmierci.
>>
>> A to musi być na poziomie operatora? Starym numerem na telemarketerów
>> był automat, który podnosi po pierwszym dzwonku (natychmiast po FSK) i
>> puszcza fałszywy sygnał dzwonienia. W ten sposób minuty lecą, a
>> telemarketer czeka i myśli, że nic nie płaci. Jeszcze jak ma ISDN to
>> ma szansę się dowiedzieć, że połączenie zestawione, ale na analogu nie
>> da rady, o ile oczywiście ton wzywania wiarygodnie dobrany.
>
> A odwracanie pętli to w PSTN już nie funkcjonuje? :-)
>
No właśnie, sam jestem ciekawy, czy działa, czy nie. Wydawało mi się, że
to raczej domena starych central. Takie S-12 albo EWSD jeszcze to robią?
-
12. Data: 2017-06-09 11:39:58
Temat: Re: telemarketing
Od: Ircys <i...@p...pl>
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 04:22:11 UTC+2 użytkownik SnCu napisał:
> No właśnie, sam jestem ciekawy, czy działa, czy nie. Wydawało mi się, że
> to raczej domena starych central. Takie S-12 albo EWSD jeszcze to robią?
Na wyraźne życzenie użytkownika - tak, domyślnie - nie.
Ircys