eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniatelemarketing
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2017-05-31 13:45:21
    Temat: telemarketing
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    Co to za dziwny zwyczaj, ze dzwoni telefon i nikt sie nie odzywa na
    poczatku tylko po dluzszej chwili.

    Tnz wiem co, komputer kreci, a potem laczy z pierwszym wolnym
    konsultantem - ale dziala na mnie jak plachta na byka.

    Czas sie tak wydluzyl, ze albo odkladam sluchawke, albo nie odkladam,
    ale tez sie nie odzywam ...

    J.




  • 2. Data: 2017-05-31 14:43:59
    Temat: Re: telemarketing
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Jest dokładnie tak jak piszesz... Tak teraz działają call center.
    Czasami w ogóle nie ma wolnego konsultanta

    --
    Telesfor Baudot



    W dniu 2017-05-31 o 13:45, J.F. pisze:
    >
    > Co to za dziwny zwyczaj, ze dzwoni telefon i nikt sie nie odzywa na
    > poczatku tylko po dluzszej chwili.
    >
    > Tnz wiem co, komputer kreci, a potem laczy z pierwszym wolnym
    > konsultantem - ale dziala na mnie jak plachta na byka.
    >
    > Czas sie tak wydluzyl, ze albo odkladam sluchawke, albo nie odkladam,
    > ale tez sie nie odzywam ...
    >
    > J.
    >
    >
    >


  • 3. Data: 2017-05-31 15:09:45
    Temat: Re: telemarketing
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:592eacd4$0$15190$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Co to za dziwny zwyczaj, ze dzwoni telefon i nikt sie nie odzywa na
    > poczatku tylko po dluzszej chwili.
    >
    > Tnz wiem co, komputer kreci, a potem laczy z pierwszym wolnym
    > konsultantem - ale dziala na mnie jak plachta na byka.
    >
    > Czas sie tak wydluzyl, ze albo odkladam sluchawke, albo nie odkladam, ale
    > tez sie nie odzywam ...

    Ja sobie pomyślałem, żeby nagrać trochę jakichś obrzydliwych odgłosów
    ludzkich i zapuścić w linię, jak taki telefon zadzwoni. Albo nagrać jakiś
    sextelefon i wio, pan(i) sobie posłucha. Albo też, zrobić coś na kształt
    echoserwisu w Skype, gdzie maszyna powtarza to, co się przy próbie mówi,
    jeszcze też kojarzę jakiś inny serwis, nie wiem, czy nie w GG tak było, że
    po ok. 1-2 sekundach to, co się powiedziało, wracało na głośnik. Dzwoni
    telemarketing i fru, zapinamy echo... A może taki mikrofon z echem od CB
    przerobić i odpowiednio podłączyć, nastawić na największe parametry i bach w
    linię?
    A jak mi kto z telemarketerów zechce pyskować o to, to o*.*ę, jak Święty
    Michał diabła.
    Albo...
    https://www.youtube.com/watch?v=p2-7iCxMkUg
    Może masz kogoś do dyspozycji, kto biegle włada jakimś nieangielskim
    językiem? Zadzwoni "kąsóltańt", to fru, np. po włosku, czy hiszpańsku, etc.,
    zasunąć mu jakąś "litanię" z ochrzanem o wszystko?
    Albo jak taper w starym kinie "udźwiękowiający" filmy. Co konsultant powie,
    to mu odpowiadać śpiewając i grając na jakimś instrumencie? Ze swej strony
    spróbuję kiedyś, czasem się daje, oddzwonić z drugiego telefonu i połączyć
    je, licząc na to, że może choć przez chwilę uda się doprowadzić, że 2
    "qńsóltantuf" ze sobą pogada? No, wkręcić jakoś perfidnie, aby złotymi
    zgłoskami zapisali, że dzwonienie pod nu XXXX jest bezcelowe.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    w odróżnieniu od ludzi, którzy niezdolni są do czystej miłości
    i zawsze muszą mieszać miłość z nienawiścią.
    (C) Zygmunt Freud.


  • 4. Data: 2017-05-31 20:29:43
    Temat: Re: telemarketing
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>


    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>
    napisał w wiadomości news:592eba90$0$15197$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jest dokładnie tak jak piszesz... Tak teraz działają call center.
    > Czasami w ogóle nie ma wolnego konsultanta

    Trochę z zapożyczeniami (innym razem, dlaczego tak, za błędy przepraszam,
    dopiero się uczę):
    To niech z przeproszeniem, nie zajmuje abonentowi dupy i dzwoni, jak jest
    wolny konsultatnt. Mam ważniejsze w życiu sprawy, niż czekanie na jakiś
    zasrany telekonsulting (nawet po kilka minut), zwłaszcza taki, którego
    nigdzie nie zamawiałem. Poza tym... czyż nie jest tak, że zakazano
    automatycznych systemów wywołujących, jeśli abonent wyraźnie, a nie przez
    domniemanie, zgodził się? Bo ja się nie zgadzałem, a też mi dzwonią gamuły i
    brynczą automatem, a ja właśnie już ją za cycka łapałem i złapałbym niżej,
    ale nie, musi pinda dzwonić i wciskać jakieś klunkry, myśląc, że mnie lelać
    tym będzie, a psińco, dylaj z tymi blubrami najbliższą bimbą. Jedyna zaleta,
    że galarta nie zaliczyłem :P :)
    Nie lubię tych cip, szczytówę, to mi odpierniczyła taka, co o 7:50 rano w
    sobotę dzwoniła. Późno garować chodzę, nic nie poradzę na taki rytm, więc
    tym bardziej niech paniusia (spier)dyla, byle dalej ode mnie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    w odróżnieniu od ludzi, którzy niezdolni są do czystej miłości
    i zawsze muszą mieszać miłość z nienawiścią.
    (C) Zygmunt Freud.


  • 5. Data: 2017-05-31 21:16:52
    Temat: Re: telemarketing
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-05-31 o 14:43, Telesfor Baudot pisze:

    O, Telesfor!

    > Jest dokładnie tak jak piszesz... Tak teraz działają call center.
    > Czasami w ogóle nie ma wolnego konsultanta

    A mnie się to podoba, bo od razu wiem, że to spam i odkładam słuchawkę.

    MJ



  • 6. Data: 2017-05-31 22:08:51
    Temat: Re: telemarketing
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tylko nie mów, że z Częstochowy... ;-))


    -----
    > Co to za dziwny zwyczaj, ze dzwoni telefon i nikt sie nie odzywa


  • 7. Data: 2017-06-08 10:57:57
    Temat: Re: telemarketing
    Od: "jedrek" <wonzespamem@won>

    A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    śmierci.


  • 8. Data: 2017-06-08 14:46:14
    Temat: Re: telemarketing
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 10:58:01 UTC+2 użytkownik jedrek napisał:
    > A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    > śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    > dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    > śmierci.

    "Śmiecący zawodnik", to automat, który dzwoni do skutku, aż znajdzie dobrą linię.
    Nawet jeżeli miałbyś taką możliwość i wstawił jakąś telemarketingową pulę numerów, to
    i tak za chwilę pojawi się kolejny nachalny automat.
    Walka z wiatrakami.


    Ircys


  • 9. Data: 2017-06-09 00:34:12
    Temat: Re: telemarketing
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-06-08 o 10:57, jedrek pisze:
    > A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    > śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    > dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    > śmierci.

    A to musi być na poziomie operatora? Starym numerem na telemarketerów
    był automat, który podnosi po pierwszym dzwonku (natychmiast po FSK) i
    puszcza fałszywy sygnał dzwonienia. W ten sposób minuty lecą, a
    telemarketer czeka i myśli, że nic nie płaci. Jeszcze jak ma ISDN to ma
    szansę się dowiedzieć, że połączenie zestawione, ale na analogu nie da
    rady, o ile oczywiście ton wzywania wiarygodnie dobrany.


  • 10. Data: 2017-06-09 01:29:38
    Temat: Re: telemarketing
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 00:34, SnCu pisze:
    > W dniu 2017-06-08 o 10:57, jedrek pisze:
    >> A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    >> śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    >> dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    >> śmierci.
    >
    > A to musi być na poziomie operatora? Starym numerem na telemarketerów
    > był automat, który podnosi po pierwszym dzwonku (natychmiast po FSK) i
    > puszcza fałszywy sygnał dzwonienia. W ten sposób minuty lecą, a
    > telemarketer czeka i myśli, że nic nie płaci. Jeszcze jak ma ISDN to ma
    > szansę się dowiedzieć, że połączenie zestawione, ale na analogu nie da
    > rady, o ile oczywiście ton wzywania wiarygodnie dobrany.

    A odwracanie pętli to w PSTN już nie funkcjonuje? :-)

    --

    Pozdrawiam

    Piotr

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: