  • 41. Data: 2017-09-06 10:29:22
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 18:30, krzysztofsf pisze:

    > Specjalnie pokazalem wersje z wieksza pamiecia, bo zalozyciel watku szuka telefonu
    na kilka lat eksploatacji. Nie zylujcie tylko podpowiadajcie zgodnie z jego
    potrzebami ;)

    A niby czego ci tam brakuje ? 3gb dla systemu i 32gb na dane, spokojnie
    to starczy na parę lat.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 42. Data: 2017-09-06 10:31:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 07:53, Liwiusz pisze:

    > Bo to idiota. Olej go, to w końcu sobie pójdzie, albo zabiorą mu
    > komputer w szpitalu.

    Tak patrzę i się zastanawiam do kogo piszecie, a to KF sobie przypomniał
    o re :)

  • 43. Data: 2017-09-06 12:47:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.09.2017 o 08:16, Chris pisze:

    > Virgin LTE działa na masztach Play, T-M, Plus działa ale już tylko H+
    > choć filmy YT czy streming TV ciągnie bez problemu.

    H+ to jest przecież do 44000Mbitów

    Przy pełnej prędkości miesiączny pakiet danych w przeciętnym abo/karcie
    starczxa na 10 minut.

  • 44. Data: 2017-09-06 13:12:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 6 września 2017 10:28:59 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> [...]
    potrzebami ;)

    > A niby czego ci tam brakuje ? 3gb dla systemu i 32gb na dane, spokojnie

    Watpie. To sa parametry na dzisiaj.

  • 45. Data: 2017-09-06 14:33:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 12:47, Smok Eustachy pisze:

    > H+ to jest przecież do 44000Mbitów
    >
    > Przy pełnej prędkości miesiączny pakiet danych w przeciętnym abo/karcie
    > starczxa na 10 minut.

    Telefon to nie dostawca internetu dla firmy :) mam 11GB pakietu danych i
    nie jestem w stanie zużyć więcej niż 4-5GB a to i tak muszę się bardzo
    starać.

  • 46. Data: 2017-09-06 15:27:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 13:12, krzysztofsf pisze:

    telefonu na kilka lat eksploatacji. Nie zylujcie tylko podpowiadajcie zgodnie z jego
    potrzebami ;)

    > Watpie. To sa parametry na dzisiaj.

    Używam Xperia Z2 (jakieś 3 lata) dalej działa jak nowa, różnica w
    wydajności widoczna tylko na słupkach. Brat miał Z3 (ten same podzespoły
    co Z2) i teraz zmienił na ZX Premium, czyj jakoś tak bo się pogubiłem,
    ogólnie poza super parametrami działa w sumie tak samo jak stara Z3,
    lekki wzrost wydajności ale nie przeszkadza to pracy bo są to zmiany
    minimalne.

  • 47. Data: 2017-09-06 16:35:34
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Smok Eustachy" napisał:

    > H+ to jest przecież do 44000Mbitów

    Hę? Ar ju siur?

    JoteR

  • 48. Data: 2017-09-06 17:54:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 6 września 2017 15:27:29 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > ogólnie poza super parametrami działa w sumie tak samo jak stara Z3,
    > lekki wzrost wydajności ale nie przeszkadza to pracy bo są to zmiany

    Moj LG G2 o podobnej pojemnosci co Twoja Xperia w ostatnim roku korzystania juz mi
    sie zapychal i musialem kasowac zawartosc i odinstalowywac programy co jakis czas, bo
    np. nie moglem z braku miejsca zainstalowac aktualizacji.

    Teraz patrze sobie na informacje, ze mam dostepne jeszcze 40 GB i od razu mi razniej.
    czyszcze tylko pliki smieciu narzedziami systemowymi i wiem, ze starczu mi na dlugo.
    Przy 32 GB ROM mialbym wolne tylko 8GB.

  • 49. Data: 2017-09-06 18:17:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Bo to idiota. Olej go, to w końcu sobie pójdzie, albo zabiorą mu
    komputer w szpitalu.
    ---
    Idź stąd

  • 50. Data: 2017-09-06 23:18:19
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 3 Sep 2017 17:54:19 +0200, SERG <m...@n...fm>
    wrote:

    >Jeśli chodzi o wysyłkę unikającą naliczenia VAT to ze znanych mi
    >sposobów to w przypadku Aliexpress zakup u sprzedawcy Hong Kong Goldway

    Jeśli chodzi o Goldwaya to trzeba uważac. Xiaomi kupowane od niego ma
    czesto Miui nie do końca legalne. Zwłaszcza jeśli chodzi o o
    spolszczenie. Do tego firmware nie jest global (mimo że w opisie na
    Aliexpress jest napisane "global"), tylko jakaś chińska modyfikacja. W
    Redmi 4A mojej małżonki takowy firmware własnie był. Wg tego co piszą
    na poslkim forum miui czest jest to zabugowany firmware, możliwe że są
    w nim jakieś loggery czy inne świństwa, które coś tam ślą do
    "majfrienda".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280