  • 1. Data: 2009-11-19 12:53:25
    Temat: telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefon
    y-komorkowe-wplywaja-na-mozg

  • 2. Data: 2009-11-19 21:25:42
    Temat: Re: telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 19 Lis, 13:53, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    > http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefon
    y-komorkowe-wplyw...

    żadnych konkretów - tylko domysły.

  • 3. Data: 2009-11-20 06:54:19
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w wiadomości
    news:2451cb11-75a4-4ce8-93e9-41c09e894f89@s15g2000yq
    s.googlegroups.com...
    On 19 Lis, 13:53, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    > http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefon
    y-komorkowe-wplyw...

    >żadnych konkretów - tylko domysły.

    Część danych to konkrety, czytaj dokładniej.

  • 4. Data: 2009-11-20 08:33:56
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 20 Lis, 07:54, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w
    wiadomościnews:2451cb11-75a4-4ce8-93e9-41c09e894f89@
    s15g2000yqs.googlegroups.com...

    ny-komorkowe-wplyw...

    > Część danych to konkrety, czytaj dokładniej.

    No coś w tym musi być bo po godzinie rozmowy zaczyna strasznie boleć
    mnie głowa i strona twarzy przy której trzymam telefon jest gorąca jak
    bym trzymał przy uchu kubek z gorącą kawą :) Dlatego też nauczyłem się
    używać przy dłuższych rozmowach zestawu słuchawkowego...

    Ale tak naprawdę, co w dzisiejszym świecie nie jest dla nas
    szkodliwe...?

  • 5. Data: 2009-11-20 08:35:41
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > No coś w tym musi być bo po godzinie rozmowy

    Masochista.

    Jingiel

  • 6. Data: 2009-11-20 13:16:49
    Od: "D.M" <d...@o...eu>

    Niektórym na tej grupie to już dawno wpłyneły....
    Gorzej bo te zmiany są nieodwracalne ...

  • 7. Data: 2009-11-20 13:26:33
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 20 Lis, 09:35, Jingiel <x...@x...pl> wrote:

    > Masochista.
    >
    > Jingiel

    To co zrobić... Taka praca... :(

  • 8. Data: 2009-11-20 15:17:11
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefon
    y-komorkowe-wplywaja-na-mozg

    Przeciez od dawna o tym wiadomo ze sa szkodliwe. Wiadomo takze ze kazda
    informacja na ten temat jest, bedzie torpedowana. To sa duze pieniadze.

    Jan Drawski

  • 9. Data: 2009-11-20 15:31:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał
    >On 19 Lis, 13:53, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    > http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefon
    y-komorkowe-wplyw...
    >żadnych konkretów - tylko domysły.

    Konkrety sa - wplywa w mierzalny sposob. O ile to oczywiscie
    prawda.

    Teraz trzeba sprawdzic czy to wplyw zly, dobry, czy taki sam jak np
    goracego lata :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-11-20 15:34:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Drawski" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    y-komorkowe-wplywaja-na-mozg
    > Przeciez od dawna o tym wiadomo ze sa szkodliwe. Wiadomo takze ze
    > kazda informacja na ten temat jest, bedzie torpedowana. To sa
    > duze pieniadze.

    A jesli sie pojawi informacje i napis jak na papierosach, to :
    a) wywalisz komorke,
    b) ograniczysz uzywanie,
    c) dokupisz sluchawke ?
    d) nic nie zrobisz, miliony palaczy zyja ..

    Nie tak latwo zerwac z przydatnym urzadzeniem, ktore jest bardzo
    malo szkodliwe, o ile w ogole ..

    J.