    Date: Sat, 13 Apr 2013 20:15:23 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon z gps w samolocie

    W dniu 12.04.2013 22:40, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Tylko potwierdzasz moją opinię - już nie o ignorancie, a o zwykłym
    > trollu. No, ale jeszcze napiszę (w uproszczeniu), że samoloty
    > pasażerskie latają w górnych warstwach troposfery i tam wiatry
    > dochodzą np. do 400km/h.
    ale zazwyczaj czy czasem? bo jak zazwyczaj to panie katastrofa, bo ile
    to ma istotny wpływ na zdolność utrzymania samolotu w powietrzu, to
    gówno obchodzi pasażerów, którzy chcą z Gdańska do Londynu.
    > GPS nie ma o tym bladego pojęcia i nic
    > nie wie o sile nośnej. O innych zjawiskach wspominać nie będę.
    odniosłeś się tylko do tego, co zrozumiałeś, tego czego nie pojąłeś, nie
    komentujesz. zadałem normalne pytanie, wyśmiałeś je. Pokazałem
    sensowność pytania, (dolne warstwy atmosfery, poszukiwanie lotniska,
    prędkość wiatru niska). Gps, gdyby był, pomógłby. Teraz, jak masz jaja
    napisz coś o ostatnich 3 linijkach
    ToMasz