  • Data: 2009-08-23 22:05:14
    Temat: Re: telefon z USA
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flo pisze:

    > Pisze o .......... właśnie. O czym?
    > Ani słowa o simlocku

    A co? Dostałeś bana na Google? W ciągu 15 sekund wyszukiwarka odesłała
    mnie do zakończonej aukcji na Allegro na której można było kupić usługę
    zdjęcia simlocka z różnych modeli smartfonów Blackberry, w tym tego o
    który pytał przedmówca.
    Celowo pisałem o rzeczach, które może pominąć osoba niezorientowana w
    temacie a które truydniej wygooglować (właśnie z powodu niezorientowania
    w temacie).

    > i ogólnie, że pracuje w zakresach częstotliwości
    > obsługiwanych w PL.

    Jak nie? Napisałem wyraźnie, że ten BB jest telefonem czterozakresowym i
    obsługuje zakresy 900 i 1800 MHz. Przeczytaj najpierw uważnie moją
    wypowiedź zanim wyjedziesz z absurdalnymi zastrzeżeniami.

    > Mądrze pisał o CDMA ale po co komuś w głowie miesza skoro interesujący
    > pytającego model tylko w GSM występuje?

    Napisałem wyraźnie, że NIE WIEM czy taka wersja jest a dokładne
    sprawdzenie sprawy wymagałoby więcej czasu niż napisanie odpowiedzi na
    wiadomość pytającego. Tak więc napisałem jedynie tyle, by miał na uwadze
    to co powinno się mieć nabywając telefon za Wielką Wodą. :)