    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: telefon z USA
    Date: Mon, 3 Jan 2011 15:10:39 +0000 (UTC)

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Czyli się dzięki powyższej rejestracji i spisowi zalegalizowały ;-)?

    Tak mniej więcej. Skoro ustawa opisywała, czego NIE można robić
    z linią telefoniczną, wykreowano nowy byt -- linię telefakową,
    nieznany ustawodawcy. A że zrobiła to PPTiT a nie Sejm, to już
    szczegół. Nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś w PPTiT dostał nagrodę
    za wdrożenie najnowszych technologii światowych.

    --
    Jarek