  • Data: 2009-11-26 10:46:52
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tylko wtedy.

    Masz na myśli komunikację z BTS raz na ok. 4 godziny przez ok. 1-2 sek?
    Faktycznie, totalnie zafałszowuje to wyniki obliczeń:-)

    > BTS ma sumaryczną moc mniej więcej 10 komórek.

    Skąd takie dane?

    > kwadratem odległości. Zatem natężenie pola od BTS-a ze 100m to:
    > 10*1/10000=1/1000 natężenia pola jakie daje komórka z jednego metra.
    >
    > Jeśli zaś mam komórke przy uchu, czyli od mózgu jakieś 0,1 metra, to BTS

    Twój mózg jest 10cm pod powierzchnią czaszki? Hmm... To musi mieć ciekawie
    małe rozmiary:-)

    > daje natężenie pola równe 1/100000 natężenia komórki. Czyli minuta rozmowy
    > przez komórkę to odpowiednik 100000 minut 'napromieniowania' przez BTS.
    > Czyli 1667 godzin, czyli 69 DNI.

    Weź jeszcze pod uwage, że w danej chwili jesteś w zasięgu minimum kilku
    BTSów (jak nie kilkunastu w pewnych przypadkach)

    Pozdro:)