  • 1. Data: 2009-09-22 20:54:46
    Temat: telefon o duzej czulosci?
    Od: Formika <s...@f...pl>

    Mam miejsce w ktorym niestety zasieg operatora jest taki sobie i sie
    raczej nie poprawi SE k750 tam wymiekka . Jaki telefon z aktualnie
    dostepnych moglibyscie polecic jako godny polecenia i o odpowiedniej
    czulosci. Czy sa jeszcze jakies telefony z konektorem antenowym?

  • 2. Data: 2009-09-22 22:23:25
    Temat: Re: telefon o duzej czulosci?
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    http://www.allegro.pl/item750283011_ericsson_r250s_p
    ro_idealny_r_250_s.html

  • 3. Data: 2009-09-22 23:35:05
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Formika napisał:
> [...]
    > dostepnych moglibyscie polecic jako godny polecenia i o odpowiedniej
    > czulosci. Czy sa jeszcze jakies telefony z konektorem antenowym?

    A K750i nie ma przypadkiem konektora na tyle pod taką "zaślepką" na tej
    srebrnej części od odsłaniania obiektywu ??

  • 4. Data: 2009-09-23 07:39:33
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 23 Wrz, 01:35, Bart <b...@w...pl> wrote:

    > A K750i nie ma przypadkiem konektora na tyle pod taką "zaślepką"  na tej
    >   srebrnej części od odsłaniania obiektywu ??

    Ma. Ale czy da się kupić antenę?

  • 5. Data: 2009-09-23 08:38:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w wiadomości grup