  • Data: 2010-02-25 23:56:22
    Temat: Re: telefon komorkowy i ups
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hm67cp$dhs$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hltuot$e5v$1@pippin.nask.net.pl...

    > Zielonego skrzata możesz wyłączyć. Wtedy APC działa bardziej
    > konserwatywnie. Wszystko jest z detalami opisane w instrukcji.

    O widzisz "MC" wiedzialem, ze zjawisz sie w potrzebie ;)
    Cos tam mi sie wlasnie kojarzylo, ze po r-esie mozna by ta opcje wylaczyc,
    ale nie zajarzylem, ze to w tych modelach "back-ups" bylo dostepne.

    Watkotworca opisuje wersje ES, to cos wygladajace jak jedna wielka listwa
    antyprzepieciowa... w tym tez funkcje green-power idzie wylaczyc ?

    --
    doom3