  • Data: 2010-02-24 15:53:34
    Temat: Re: telefon komorkowy i ups
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hltrtf$5p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zapewne do włączenia UPSa wymagana jest jakaś minimalna pobierana moc czynna.
    > Włączony telefon lub n.p. neonówka na listwie rozgałęziającej taką moc
    > pobiera - UPS się włącza.
    >

    > --
    > Pozdrowienia!
    > M.
    > marmro.homeip.net

    Ja mam troche inny przypadek z moim upesem f-my APC
    Musi być on podłaczony do zwykłego gniazdka w scianie - wtedy działa.
    Jezeli wepne upesa zamiasto do sciany tylko poprzez listwe zasilającą, wtedy
    nie ma na nim napięcia.
    ALe to normalna własciwosc, bo widzialem w instrukcji ze tak własnie jest....ale
    niemam pojecia dlaczego....