  • Data: 2021-10-18 14:32:21
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Oct 2021 21:40:21 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    dzenia/telefon-dla-seniora-ktory-model-wybrac/

    > Przecież senior to nic gorszego od nie seniora.

    polemizowlabym.

    > Moze być nawet bardziej
    > zdolny do przyswojenia sobie opcji telefonu niz niejeden dzban.

    Moze i "niz niejeden", ale IMHO - gorzej niz przecietna.
    A w pozniejszym wieku jeszcze gorzej.

    > Otóż to g-wniane telefony za duże pieniądze.
    > Mniemam, że miałeś sporo telefonów i jakieś masz w domu. Wybierz któryś
    > dla swojego ojca czy dziadka, bo na pewno nie jest taki niegramotny,
    > żeby nie potrafił rozmowy odebrać.

    Tamtych co mialem z klawiatura juz dawno nie robia.

    > Gak gada to może włączyć na
    > głośnomówiący, a jak jest głuchy to niestety jakiś aparacik na
    > niedosłuch powinien zastosować.

    powinien i ma, ale na codzien po mieszkaniu, to mu sie nosic nie chce.

    > Nie spotkałam się jeszcze z telefonem, żeby mial słaby dźwięk. Można

    Tym bardziej bym polemizowal.

    > pogłośnić, można przyciszyć. Do każdego telefonu można się przyzwyczaić.

    trudno sie przyzwyczaic, jak sluch slaby, wzrok slaby, palce
    niezgrabne, a wlaczenie trybu glosnego wymaga nacisniecia 5 przyciskow

    J.