  • Data: 2010-01-08 07:56:00
    Temat: Re: telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
    Od: joker77 <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak sms - to taki z wygodną klawiaturą - a jeśli ma być qwerty to już
    na pewno nie może być zbyt mały (chyba że chce wciskać klawisze
    szpilką).
    Może ku990 ? - wiem że to dotykowy, ale wydaje się że dosyć łatwo się
    do niego przekonać, posiada klawiaturę qwerty, bardziej czuły niż
    samsung i600, toshiba g910 (wiem oba z WM ale oba pokazywały pełny
    zasięg [3G], a następnie przerywały rozmowę z jego braku, na szczęście
    zmieniłem na htc magic i teraz widzę, że zasięg jest do niczego bo aż
    jedna kreska [3G] ale w przeciwieństwie do poprzednich telefonów
    przełącza bez problemowo na 2G).