  • 31. Data: 2016-04-22 20:33:14
    Temat: Re: tel z windą a programy z pc
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Jeszcze tego nie widzisz?
    > ---
    > Co tu widzieć. Takie mam możliwości.

    Możliwości masz, tylko mózg za cienki.
    ---
    Chyba twój

  • 32. Data: 2016-04-22 20:41:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 20:33, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Możliwości masz, tylko mózg za cienki.
    > ---
    > Chyba twój

    Naprawdę masz 12 lat, czy tylko takiego sposobu kłótni rodem z
    podstawówki używasz? Poproś tatę, niech ci jakiś porządny program do
    usenetu zainstaluje.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2016-04-22 21:24:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Naprawdę masz 12 lat, czy tylko takiego sposobu kłótni rodem z
    podstawówki używasz? Poproś tatę, niech ci jakiś porządny program do
    Dostosowuję się do twojego poziomu

  • 34. Data: 2016-04-22 22:16:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 01:23, re pisze:

    > Ne. Pisze prawdę.
    > ---
    > Z tym, że jest to ten trzeci rodzaj prawdy. G... prawda. :-)
    >
    > Ale zacznij może najpierw poprawnie cytować.
    > ---
    > A w dupę możesz mnie pocałować ?

    Nie mam ochoty ani zwyczaju.
    Ale będę co jakiś czas przypominał o twoim braku obycia w usenecie
    i propagowaniu chamskich zwyczajów.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2016-04-22 23:52:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2016 o 21:24, re pisze:

> [...]
    >
    > Naprawdę masz 12 lat, czy tylko takiego sposobu kłótni rodem z
    > podstawówki używasz? Poproś tatę, niech ci jakiś porządny program do

    Dostosuj się do poziomu innych userów z grupy bo obecnie jej poziom
    zaniżasz tym swoim kretyńskim zachowaniem.

    --
    Czarek

  • 36. Data: 2016-04-23 00:05:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > A w dupę możesz mnie pocałować ?

    Nie mam ochoty ani zwyczaju.
    Ale będę co jakiś czas przypominał o twoim braku obycia w usenecie
    Taki z Ciebie Expierd ?

  • 37. Data: 2016-04-23 00:05:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]

    Dostosuj się do poziomu innych userów z grupy bo obecnie jej poziom
    zaniżasz tym swoim kretyńskim zachowaniem.
    Chyba Ty

  • 38. Data: 2016-04-23 22:05:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-23 o 00:05, re pisze:

    > Nie mam ochoty ani zwyczaju.
    > Ale będę co jakiś czas przypominał o twoim braku obycia w usenecie
    > i propagowaniu chamskich zwyczajów.
    > ---
    > Taki z Ciebie Expierd ?

    Przynajmniej poprawnie potrafię cytować co tobie się jeszcze
    nie udało.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2016-04-24 23:38:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > ---
    > Taki z Ciebie Expierd ?

    Przynajmniej poprawnie potrafię cytować co tobie się jeszcze
    O ... mówisz, że znasz jakąś specyfikację i mi program poprawisz ? Nie ? Ty
    ... Expierdzie

  • 40. Data: 2016-04-25 08:11:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-23 o 22:05, RadoslawF pisze:

    > Przynajmniej poprawnie potrafię cytować co tobie się jeszcze
    > nie udało.

    Czy mogę prosić o niewyciąganie szamba do perfumerii?

    --
    Liwiusz