  • 11. Data: 2016-04-15 22:49:26
    Temat: Re: tel z windą a programy z pc
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    P.B. pisze tak:

    > To, że Windows Phone ma obsługę myszy i klawiatury świadczy
    > dokładnie o niczym. Mój Raspberry PI z systemem operacyjnym OSMC
    > też ma obsługę myszy i klawiatury, a programy z PC-ta nie
    > działają.

    Nie nie, źle odczytałeś. To było pytanie nr dwa. Nie ma związku z
    programami.

    Na razie moim idealnym urządzeniem jest mały tablet 6 lub 7 cali
    1280x720, który się da nosić w kieszeni, ma modem gsm, wyjscie HDMI,
    osługuje mysz po usb i OTG. Jednak taki tablet jest drogi lub trudno
    dostępny. Na tablecie da się uruchomić moje stare programy z xp.
    Sprawdziłem.

    Pomyślałem, że telefon z windowsem jest takim mniejszym tabletem plus
    funkcja dzwonienia. Mnie to dzwonienie do niczego nie potrzebne ale być
    moźe telefon byłby tańszy, solidniej dopracowany i niezawodny bo z
    tabletami różnie bywa.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2016-04-16 00:36:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > czy da sie na telefonie z win np Lumii uzywać np mirandy?

    Zazwyczaj procesor w telefonie i w PC jest inny (w sensie - zupełnie
    inna architektura). To powoduje że autor aplikacji musi dokonać
    kompilacji swojego kodu do postaci binarnej obsługującej różne procesory
    (na androidzie jest inaczej, tam kompilacja jest niepełna i finalizowana
    na konkretnym urządzeniu).
    ---
    Nic nie jest inaczej. Kod pośredni jest praktykowany na wszystkich
    platformach Windows. Natomiast wcześniej nie był i ta Miranda jest właśnie z
    tej epoki, i głównie dlatego nie da się jej uruchomić na Windows Phone.

    Nie każdemu się chce i nie każdy może (bywa
    że aplikacje piszą debile i się nie da z powodu błedow). A to tylko
    jeden z wielu problemów w pisaniu na mobilne win. Sytuację miał poprawić
    nowy visual, ale poprawił na tyle skutecznie ze Win mobile wylądowal
    wczesniej na śmietniku.
    ---
    Lumia ma system operacyjny Windows Phone a nie Windows Mobile. W ogóle nie
    wiem o czym Ty tutaj piszesz.

  • 13. Data: 2016-04-16 00:38:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Jakiś czas temu obiecałeś, że zmienisz program aby nie śmiecić tymi
    > nieczytelnymi postami.
    > ---
    > Pozostaje czekać aż go napiszę

    No to najlepiej nie pisz wcale.
    ---
    Ty nie pisz

  • 14. Data: 2016-04-16 00:45:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

[...]
    Jak sobie wpiszesz w wyszukiwarce "telefon z windows xp" to znajdziesz coś,
    ale nie wydaje się by to był właściwy kierunek

  • 15. Data: 2016-04-16 15:23:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Taką samą to ma nazwę. I nic innego. To taka ściema Microsoftu, że niby
    > jeden system na wszystkich urządzeniach. Są aplikacje, które nazywają się
    > tak samo na Windows Phone i Windows 10 na PC, ale to tylko taka sama
    > nazwa.

    Nie tyle ściema to raczej nie zrozumienie co to znaczy...
    Jak napiszesz program to bez trudu źródła przekompilujesz
    na peceta lub na telefon gdy oba pracują pod Windows10.
    Twój program będzie używał prawie tych samych komend,
    bibliotek co nie znaczy przecież że binarka dla peceta, pod
    procesor i386 da się odpalić na telefonie pod jakimś ARMem.

    > Mój Raspberry PI z systemem operacyjnym OSMC też ma obsługę
    > myszy i klawiatury, a programy z PC-ta nie działają.

    Raspberry Pi pracuje na procku ARM, pecet na procku Intela.
    Inne przecież instrukce te procesory wykonują - ciąg rozkazów
    dla ARMa zakodowany w programie będzie nieczytelny dla
    procesora Intela i na odwrót. Ale jak źródła i biblioteki przekompilujesz
    na wlaściwy procesor, właściwy sprzęt to program uruchomisz.
    Tylko tyle obiecywał przecież Microsoft.

  • 16. Data: 2016-04-16 17:17:23
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2016 08:23:46 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tylko tyle obiecywał przecież Microsoft.

    Microsoft to wiele obiecywał. Efekt jest taki, że Excel i Oulook lepiej
    działają na Androidzie, a wersji na PC nie przypominają w niczym. Aplikacje
    innych producentów (Yanosik, FR24, Tapatalk, Skycash) w wersji dla Windows
    Phone 10 wyglądają jak wczesna beta tych samych aplikacji dla Androida. O
    ile sam system Win10 Phone działa bardzo przyjemnie i płynnie to dostęp do
    aplikacji jest słaby: popularność Windowsów na PC nijak się ma egzotycznego
    Windows Phone.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 17. Data: 2016-04-17 20:04:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.04.2016 o 06:10, PiteR pisze:
    /.../

    > Ale są w sprzedaży telefony już z zainstalowanym windows 10.
    > Czy ten win10 w telefonach to jest inny od win10 na pc albo na tablet?

    Musiałbyś mieć w telefonie procek i3 z 8 giga RAMu i dyskiem 128 giga.
    Żaden telefon nie wytrzymie tego. Bateria i wielkość.

  • 18. Data: 2016-04-17 22:08:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-16 o 17:17, P.B. pisze:

> [...]
    > aplikacji jest słaby: popularność Windowsów na PC nijak się ma egzotycznego

    Bo nie da się dobrze przenieść skomplikowanego programu z silnego
    kompa do słabej zabawki w małym ekranikiem, nawet jeśli ekranik
    jest dotykowy.
    A pieprzenie mikrosoftu o używaniu tego samego oprogramowania
    na tablecie/telefonie co na PC jest tylko marketingowym bełkotem.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-04-17 22:33:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]
    Bo nie da się dobrze przenieść skomplikowanego programu z silnego
    kompa do słabej zabawki w małym ekranikiem, nawet jeśli ekranik
    O to właśnie chodzi, że się da co najwyżej nie ma sensu.

    A pieprzenie mikrosoftu o używaniu tego samego oprogramowania
    na tablecie/telefonie co na PC jest tylko marketingowym bełkotem.
    ---
    Bzdurzysz.

  • 20. Data: 2016-04-20 00:55:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-04-16 15:23, Pszemol pisze:

> [...]
    > na wlaściwy procesor, właściwy sprzęt to program uruchomisz.
    > Tylko tyle obiecywał przecież Microsoft.

    Ale za to RaspberryPi jest oficjalnie wspierane przez Microsoft i mozna
    mieć Windows 10 także na tę platformę :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/