  • Data: 2016-04-16 15:23:46
    Temat: Re: tel z windą a programy z pc
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:qcqslif6luid$.ooe9ua8mnzjr$.dlg@40tude.net...

    > Taką samą to ma nazwę. I nic innego. To taka ściema Microsoftu, że niby
    > jeden system na wszystkich urządzeniach. Są aplikacje, które nazywają się
    > tak samo na Windows Phone i Windows 10 na PC, ale to tylko taka sama
    > nazwa.

    Nie tyle ściema to raczej nie zrozumienie co to znaczy...
    Jak napiszesz program to bez trudu źródła przekompilujesz
    na peceta lub na telefon gdy oba pracują pod Windows10.
    Twój program będzie używał prawie tych samych komend,
    bibliotek co nie znaczy przecież że binarka dla peceta, pod
    procesor i386 da się odpalić na telefonie pod jakimś ARMem.

    > Mój Raspberry PI z systemem operacyjnym OSMC też ma obsługę
    > myszy i klawiatury, a programy z PC-ta nie działają.

    Raspberry Pi pracuje na procku ARM, pecet na procku Intela.
    Inne przecież instrukce te procesory wykonują - ciąg rozkazów
    dla ARMa zakodowany w programie będzie nieczytelny dla
    procesora Intela i na odwrót. Ale jak źródła i biblioteki przekompilujesz
    na wlaściwy procesor, właściwy sprzęt to program uruchomisz.
    Tylko tyle obiecywał przecież Microsoft.