  • Data: 2020-08-21 16:50:43
    Temat: Re: technologiczny koszt RAM vs SSD
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 21-Aug-20 14:03, Marek wrote:
    > Jak to szło z płotem i dupą? Takie wykresy to też mogę narysować. Chyba
    > żyjemy w innych rzeczywistościach bo u mnie nikt ze znajomych a nawet w
    > firmie win nie używa. Mac albo Ubuntu. Ostatnio w pewnym mieście
    > powiatowym na basenie kasjerka na kasie logowała się na konsolę OpenBSD.
    > Przypadek? Nie sądzę. O czym mowa, jaki windows....

    No dobra, to do statystki odsłon na podstawie których są generowane te
    wykresy doliczmy Twoich znajomych a nawet tę kasjerkę co to w pewnym
    mieście powiatowym logowała się na konsolę OpenBSD.

    Co pewnie zwiększy udział linux/openbsd o 0.00001% (no bo ileż oni mogą
    doklikać do tych 2 miliardów odsłon miesięcznie na podstawie których są
    budowane statystyki).

    Dawaj dalej, a ja idę po piwo i orzeszki ;-)

    Piotrek