  • Data: 2011-11-23 17:31:30
    Temat: Re: techniczne użytkowanie laptopa
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/11/2011 16:29, Radosław Sokół wrote:

    > Bardzo drogim UPSem, chyba że masz komputer z regulowanym
    > progiem odcięcia ładowania baterii. Ale niestety mało który
    > ma taką funkcję.

    > Poczytaj obok moją odpowiedź na ten temat i zastanów się,
    > niby dlaczego za 3-4 lata obecnie dobry komputer ma być
    > gratem zakładając, że dalej będzie wykorzystywany do tych
    > samych zadań, a nie do obliczeń rakiet nośnych na przykład.

    Dla użytkowników domowych - laptop obecnie wytrzymuje 3-4 lata.
    Tandetna, szybko zużywająca się konstrukcja (przy typowych 'SOHO'
    urządzeniach), dodatkowo zasuwająca technologia powoduje, że ludzie
    zmieniają obecnie laptopy wraz z systemem operacyjnym.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel