eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[tech] rozrząd - silnik 3-cylidryRe: [tech] rozrząd - silnik 3-cylidry
  • Data: 2010-08-18 21:30:27
    Temat: Re: [tech] rozrząd - silnik 3-cylidry
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-08-18 23:10, wsk125 pisze:

    > OK, dziękuję! Czy w GMP tłoka krzywki na wałkach IN EX powinny być w jakiś
    > szczególny sposób ustawione względem siebie? (np.: / \ , \ /, - - ).

    A to zalezy w jakies fazie cyklu jest akurat silnik. Walek rozrzadu
    obraca sie dwa razy wolniej niz wal korbowy. Generalnie jest tak ze
    kreski (strzalki) na koncu walkow powinny sie wtedy pokrywac z gorna
    plaszczyzna glowicy. Przy rozrzadach DOHC na ogol wybija sie strzalki,
    wlasnie po to a by przypadkiem nie obrocic walkow wzgledem siebie. Ale
    nawet bez strzalek jest to dosyc proste do ustawienia.

    >
    > Rozumiem, że skoro wystający "cycek" umieszczony jest na wale tuż przed
    > kreską T1 (T2,T3) oznaczającą GMP, to właśnie po to aby zapłon nastąpił po
    > przejściu "cycka" przez czujnik - w chwilę przed ustawieniem tłoka w GMP.

    tak

    >
    > Na wale oprócz wystających "cycków" przed T1,T2,T3 mam jeszcze znacznik "A"
    > (pomiędzy dwoma "cyckami") i "F"- tuż przy "cycku" T1. Co to za znaczniki?

    Nie mam pojecia co akurat angole sobie tak pooznaczali. Serwisowka sie
    klania.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: