eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[tech] rozrząd - silnik 3-cylidryRe: [tech] rozrząd - silnik 3-cylidry
  • Data: 2010-08-18 21:10:39
    Temat: Re: [tech] rozrząd - silnik 3-cylidry
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Tlok ma byc wtedy w gornym martwym punkcie. Zawory powinny byc wtedy
    > zamkniete (przez suwem pracy lub przez suwem ssana)
    >
    > A suw pracy jest tylko jeden, nastepuje po suwie sprezania a przez suwem
    > wydechu.
    >
    > --
    > Kuczu
    >

    OK, dziękuję! Czy w GMP tłoka krzywki na wałkach IN EX powinny być w jakiś
    szczególny sposób ustawione względem siebie? (np.: / \ , \ /, - - ).

    Rozumiem, że skoro wystający "cycek" umieszczony jest na wale tuż przed
    kreską T1 (T2,T3) oznaczającą GMP, to właśnie po to aby zapłon nastąpił po
    przejściu "cycka" przez czujnik - w chwilę przed ustawieniem tłoka w GMP.

    Na wale oprócz wystających "cycków" przed T1,T2,T3 mam jeszcze znacznik "A"
    (pomiędzy dwoma "cyckami") i "F"- tuż przy "cycku" T1. Co to za znaczniki?

    Dziękuję!

    --
    marcin
    Triumph Trophy 900
    wroc



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: