  • 31. Data: 2011-04-19 20:24:03
    Temat: Re: Zagadka serwisowa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > no a jak inaczej ?

    Zgodnie z serwisowka. Nie wiem czy mi sie jakis felerny egzemplarz trafil,
    ale za cholere jasna punkt "T" na kole magnesowym ustawiony zgodnie z
    serwisowka, ani yamahy, ani haynesa nie zgadza sie z GMP. A jak w obu
    ksiazkach jest tak samo napisane, to tak zrobilem, bo pomyslalem sobie
    "madrzejsi ode mnie te ksiazke pisali", najwidoczniej punkt mijania sie
    zaworow ma byc inaczej niz w puszkach.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 32. Data: 2011-04-19 21:44:31
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    czesc

    > Na serio to mam zagadke - czy stosowac sie do ksiazki i ustawiac znak "T"
    > (tak jest teraz) czy na GMP - dodam, ze "T" jest pozniej niz GMP, ktore
    > jest pokazane przez druga kreske w otworze pokrywy.

    tak na pierwszego znalezionego linka wszedlem :
    http://www.fazer-hispania.com/biblia_fazero.htm
    i pierwszy manual http://www.fazer-hispania.com/manuales/5dm1-as1.zip

    moze jakos nie w tym miejscu patrzysz te oznaczenie "T" ? - tutaj jest
    narysowane nie w miejscu otworu tylko na laczeniu karterow ?
    tak tylko kombinuje ;)
    jesli nie to jak mocowane jest kolo magnesowe do walu ? jak jakis klin to
    moze scielo ?
    Pzdr

  • 33. Data: 2011-04-23 12:59:10
    Temat: Re: [tech] Zagadka serwisowa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości grup
    > Historia dluga, wiec daje dwie wersje, krotka i dluga.

    Zagadka rozwiazana. Rozrzad byl kilka razy sprawdzany, zawiozlem walki do
    pomiarow, wszystkie wartosci w polowie tych zalecanych przez ksiazke.
    Elektryka sprawdzona, wszystko ok.

    Zawinily gazniki. Nie wiem kiedy, nie wiem jak, ale wykrecila sie srubka od
    synchronizacji prawej i lewej pary gaznikow. Ledwo sie trzymala na dwoch
    zwojach gwintu. Dwie lewe przepustnice byly kompletnie zamkniete, a prawe
    byly podniesione na tyle mocno, ze lewe gary konkretnie zalewalo, mimo ze
    silnik pracowal.

    --
    pzdr:
    Ivam