  • 21. Data: 2011-04-19 17:03:19
    Temat: Re: [tech] Zagadka serwisowa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Rozrzad jest na pewno dobrze ustawiony ? Bo mi wyglada na przestawione
    > minimalnie fazy rozrzadu.

    Zagadka trwa. Rozrzad zgodnie z ksiazka, czyli:

    znak "T" na magnecie pokrywa sie z plaszczyzna podzialu silnika. Kropki na
    walkach pokrywaja sie z kropkami na mostkach. Mostki E2, I2 od strony
    sprzegla, mostki E1 i I1 od strony magneta. Mostki I na walku dolotowym (tez
    oznaczony I), mostki E na wydechu.

    Teraz pytanie - powinno byc tak jak jest zgodnie z ksiazka (czyli na znak
    "T") czy na znaki "magneto - otwor od pokrywy"? Bo tutaj jest pewna roznica,
    tak ~0,5 zabka na zebatce (mniej wiecej tyle co napinacz lancucha
    pociagnal).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 22. Data: 2011-04-19 17:49:03
    Temat: Re: Zagadka serwisowa
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-19 16:00, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 23. Data: 2011-04-19 17:53:53
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

> [...]
    > nie wspominaja o tych kreskach, a sa dwie. Roznica miedzy nimi to okolo
    > 5mm. Z ktora kreska maja mi sie walki zgrywac?

    U mnie w xtz też są dwie kreski i uznałem, że pierwsza jest po to żeby
    było wiadomo że przekręca się wał do punktu. Ustawiłem na tę drugą i
    działa. W serwisówce xtz też nie ma ani słowa o pierwszej, za to druga
    jest pokazana na zdjęciu.
    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 24. Data: 2011-04-19 18:56:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-19 19:53, Wojtek Sobociński pisze:
> [...]
    > było wiadomo że przekręca się wał do punktu. Ustawiłem na tę drugą i
    > działa. W serwisówce xtz też nie ma ani słowa o pierwszej, za to druga

    pierwsza kreska oznacza na ogol punkt zaplonu a druga GMP.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2011-04-19 19:46:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Ivam"
    Moglem niezbyt uwaznie za slabo naciagnac
    lancuch od przodu silnika i rozrzad moze byc przestawiony akurat o ten
    naciag lancucha.

    No wlasnie - czyli o zabek lub jak skladacz zdolny to i o dwa :)
    ale ja to nie wiem tak do konca - ostatni rozrzad w moto skladalem jak sie
    tak nieszczesliwie zlozylo ze kupilem KHI - wstyd sie przyznac, z dziesiec
    lat temu. I za pierwszym razem zlozylem wlasnie zle - choc dalbym se paluch
    obciac ze jest OK.
    Potem juz staralem sie kupowac takie co sie nie psuly. Choc z trzema
    kamertonami to roznia bywa - zwlaszcza z tymi "popularnymi" modelami

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 26. Data: 2011-04-19 19:52:49
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-19 20:56, Kuczu pisze:

    > pierwsza kreska oznacza na ogol punkt zaplonu a druga GMP.

    Czaję, i pewnie jest opisana w rozdziale zapłon do którego nie
    zaglądaliśmy, thx.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 27. Data: 2011-04-19 19:59:02
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    > No wlasnie - czyli o zabek lub jak skladacz zdolny to i o dwa :)

    Mam fotke podeslac, zeby udowodnic, ze jest ok?

    Na serio to mam zagadke - czy stosowac sie do ksiazki i ustawiac znak "T"
    (tak jest teraz) czy na GMP - dodam, ze "T" jest pozniej niz GMP, ktore jest
    pokazane przez druga kreske w otworze pokrywy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 28. Data: 2011-04-19 20:02:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-19 21:59, Ivam pisze:
> [...]
    > "T" (tak jest teraz) czy na GMP - dodam, ze "T" jest pozniej niz GMP,
    > ktore jest pokazane przez druga kreske w otworze pokrywy.

    Ale masz problem. Wykrec swiece na 1. cylindrze, wsadz do srodka "patyk"
    i zobacz kiedy dokladnie masz GMP. I wtedy ustaw prawidlowo rozrzad.

  • 29. Data: 2011-04-19 20:08:35
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Ale masz problem. Wykrec swiece na 1. cylindrze, wsadz do srodka "patyk" i
    > zobacz kiedy dokladnie masz GMP. I wtedy ustaw prawidlowo rozrzad.

    Aha, czyli jednak ma byc w GMP. Wszystko jasne, jutro przestawiam.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 30. Data: 2011-04-19 20:08:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-19 22:08, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Aha, czyli jednak ma byc w GMP. Wszystko jasne, jutro przestawiam.

    no a jak inaczej ?