eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[tech] Rozrząd i luzy zaworoweRe: [tech] Rozrząd i luzy zaworowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: wsk125 <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [tech] Rozrząd i luzy zaworowe
    Date: Wed, 09 Mar 2011 10:24:40 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <il7h0p$r0e$1@news.onet.pl>
    References: <il55ft$tsi$1@news.onet.pl> <il5nf4$8is$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    NNTP-Posting-Host: static-78-9-150-57.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299662681 27662 78.9.150.57 (9 Mar 2011 09:24:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 09:24:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <o...@p...domain.neostrada>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:636242
    [ ukryj nagłówki ]

    > ze tak powiem g.prawda... tak to mu mogą wyjść jakieś himbalajskie
    > luzy... kolega dobrze ustawia na znaki tylko muszą krzywki być "od
    > siebie"... z tej pozycji wystarczy zrobić pełen obrót wałem...
    >
    > btw: tłok masz dwa razy w gmp: raz na suwie pracy gdzie wałki mają
    > skierowane krzywki od siebie i drugi jak sa do siebie i to jest koniec
    > suwu wydechu a zaczyna sie ssanie...
    >
    > pozdrawiam

    oki, tylko tak, jak pisałem wcześniej:

    gdy tłok jest w GMP, to krzywki skierowane są czopami do siebie i lekko
    naciskają na płytki zaworowe.

    o tak:

    IN EX
    > <

    Mogę też ustawić wałki tak, że tłok będzie w GMP, a krzywki "od siebie"
    i zgrać znaki, ale sytuacja się powtarza - krzywki lekko naciskają na
    zawory.

    W takiej sytuacji to raczej luzów nie pomierzę.

    Pomierzyłem tak, jak pisze Michał V-R - czyli krzywki pionowo "w osi"
    zaworów. Wynik: 10 luzów w normie, 2 za duże.

    Dlaczego w GMP wałki skierowane są raz "do siebie", raz "od siebie" w
    zależności od suwu i lekko naciskają na zawory?

    Czy nie powinno być tak, że w GMP komora spalania powinna być szczelna,
    a więc zawory zamknięte (krzywki w górze - wtedy jest luz pomiędzy
    krzywką a płytką zaworową - a więc zawór zamknięty)

    ???

    HELP!

    ---
    Marcin
    TT900
    Wrocław



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: