eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[tech] Rozrząd i luzy zaworoweRe: [tech] Rozrząd i luzy zaworowe
  • Data: 2011-03-08 15:18:06
    Temat: Re: [tech] Rozrząd i luzy zaworowe
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wsk125" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:il55ft$tsi$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Próbuję ustawić rozrząd - silnik 3 cylindry, 2 wałki, 12V, rozrząd na
    > płytkach.
    > Zgrywam znaki na wale korbowym i wałkach. Tłok 1 cylindra w GMP.
    > Niby wszystko OK, ale...
    > Krzywki walków (EX i IN) 1 cylindra zwrócone są czopami do siebie i lekko
    > naciskają na zawory?
    > Tak powinno być?
    > Zawsze myślałem, że przy zgraniu wszystkich znaków (plus tłok w GMP)
    > zawory powinny być zamknięte - czyli krzywki "prostopadle" do płaszczyzny
    > płytek zaworowych... ????
    > I druga pytanie - ściśle powiązane z pierwszym.
    > Czytałem, że luzy zaworowe powinno regulować się w GMP. U mnie w GMP wałki
    > skierowane są czopami do siebie i lekko naciskają na płytki zaworowe. W
    > taki przypadku regulacja luzów w GMP zupełnie nie ma sensu.

    ============================
    Może w takim razie mała podpowiedź:
    1 cykl = 2 obroty wału.

    Pzdr - JK.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: