  • Data: 2009-04-11 07:22:57
    Temat: Re: [tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek P" <g...@o...pl> wrote

    > No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło,
    > tylko od czego zacząć?

    Zaczac od sprawdzenia poziomu plynu chlodzacego.
    Zbiornik pod oslona ramy pod kanapa.

    >Gdzie jest czujnik temperatury, moze wiesz?

    Czujnik i wlacznikiem wentylatora znajduje sie w termostacie.
    Jak staniesz przodem do motocykla po lewej stronie chlodnicy
    masz u gory wlew i rurke do zbiornika wyrownawczego zaraz za nimi znajduje
    sie obudowa termostatu, taki lezacy cylinderek od spodu bedziesz widzial
    srube
    z ktorej wychodzi kabelek to wlacznik nad nim znajduje sie czujnik
    temperatury.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)