  • Data: 2014-01-03 00:04:54
    Temat: Re: taurus czy inter pack
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-30 12:14, dddddddd <f...@e...com> wrote:

    > a ja się podczepię z pytaniem.
    > Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
    > 140km/h.

    Na moim jest napisane 130, ale przy więcej nic się strasznego nie dzieje
    oprócz tego że jest *naprawdę bardzo głośno* (i rośnie spalanie i przy
    wietrze bardziej telepie samochodem - trzeba zachować rozsądek). Ponad
    160 nie da się wytrzymać hałasu dłużej niż kilka minut. 240 mój samochód
    nie pojedzie...