  • Data: 2015-05-18 19:24:49
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5559855f$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Kiedy to było?

    A kiedy pisałem? W piątek, sobotę?...

    > Teraz jest w ofercie tylko jeden starter - za 19zł.

    Pisałem o realu w Białymstoku.

    Jestem zawiedziony. Dotykanie -- OK, ale z ciąganiem po
    ekranie są problemy, bo końcówki są zbyt miękkie. Być może
    po czystym ekranie byłoby lepiej, ale mój jest stale zasmarowany.

    > Znowu te "bony",... Nie mało Ci tej hochsztaplerki przy zakupie Monstera?

    To inne bony. Electro.pl poszedł w odstawkę. :)

    > Pewnie Bestia zemściła się za to przejechanie...;-)

    Pewnie tak, ale skąd wiedziała w październiku 2012 o przejechaniu
    latem 2014? Twoim zdaniem ma jakieś powiązania z prorokami?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'