  • Data: 2015-05-13 14:53:43
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-13 o 13:51, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

    > To chyba dobrze? Po co Ci lejek?

    Do telefonu to ja potrzebuję średnio, do 20MB danych na miesiąc. Kto mi
    sprzeda taki pakiet? Wyjściem byłby omawiany lejek, by może wystarczyłby
    na obsługę Yanosika czy Ryśka, bo tylko do tego jest mi potrzebny net w
    telefonie. Jeszcze do niedawna prawie każdy operator miał w ofercie
    takie zgrabne pakieciki a`la 25MB za 2 czy 3zł. Jednak z jakichś powodów
    już ich nie mają. Pozostaje więc szukanie darmowego lejka.