  • Data: 2015-05-08 14:05:20
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 554c5939$0$8385$6...@n...neostrada.pl

    > Póki co nie żaden operator tego nie daje. No, poza tym Virgin Mobile,

    Oferuje, ale różnie -- na przykład jako różne gratisy.
    Virgin Mobile daje najlepiej. [Virgin daje najlepiej
    nie tylko net, ale nie przestaje być virgin w efekcie
    dawania netu]

    > ale to i też wygląda na promocyjne zagranie, bo w obecnej ofercie nic już takiego
    nie widzę. Jest tylko starter za 19zł i żadnej
    > wzmianki o 32kb/s lejku na rok.

    > AGPS?

    Do AGPS 32 kb/s jest jak wodospad dla pragnącego szklanki wody.

    > A Yanosika uciągnie te 32 kb/s?

    Nie znam rozbójnika.

    > Ale gdzie jest? Jak już pisałem - ani w kiosku, anie na ich stronie nie ma innych
    starterów niż taki za 19zł.

    Ja przeniosłem numer z mBanku. Teraz chcę przenieść numer z Play,
    ale mam na przenoszonym nadal 100 groszy. :)

    Swego czasu VirginM przysyłał startery -- przesyłka+starter za free.
    Na starterze było chyba 8 plnów.

    -=-

    Jesteś IMO bardzo nieufny. Ja bym na Twoim miejscu już dawno zainwestował w Virgin
    Mobile. :)
    Jeśli chcesz bez tracenia plnów -- przenieś (choć 123 456789) numer z innej sieci
    (choćby
    z Aero2?) do Orange. Orange zauważy, że nie potrafi, ale da Ci jakiś numer zastępczy
    i zawrze
    z Tobą umowę o świadczenie usług. Od tej pory będziesz miaU numer w Orange. I ten
    numer będziesz
    mógł przemieść do Virgin Mobile. Tam doładujesz -- lub nie. ;) Ja doładowałem dychą,
    z czego
    Virgin Mobile dorzucił mi piątaka, bo taka była wówczas promocja. Teraz po
    doładowaniu też
    dostane 50% gratisowo, gdyż przeniosłem numer w czasie obowiązywania stosownej
    promocji.
    Gdybym teraz przenosił numer -- nie miałbym tych dodatkowych 50%, ale lejek bym miał.

    Na 32 kb/s nie obejrzysz onlajnowego filmu 4k. ;) W FHD też nie. W HD -- także. ;)
    Offlajnowe filmy z Jutuby raczej także odpadają, chyba że bardzo krótkie. :)
    Natomiast w ogóle takie połączenie jest bardzo przydatne -- choćby właśnie do
    AGPS czy zegarków NTP. 32 kb/s nie starczy nawet na przeciętna rozmowę VoIPową,
    natomiast są jakieś kodery kodujące tak, że wystarczy mu 8 kb/s.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'