  • 21. Data: 2011-10-11 19:38:47
    Temat: Re: [spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT - jak zwykle]
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 października 2011, 17:26:49 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > Poka mi na niej wyniki Twojej R1. Bo tego dotyczylo pytanie.
    I nazwe/model/typ hamowni na ktorej mierzyles.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 22. Data: 2011-10-11 19:55:36
    Temat: Re: [spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"marider"
    i specjalnie fote zrobilem zebys sie
    Jasienku mogl poslinic z kumplami niekoniecznie wlepiajac galy w FB:

    Te wez se choc papierem albo gdzies o sciane opony pozamykaj bo ladne moto
    ale widac ze jezdzone pod maca.
    Podpytaj AZ-ta jak to sie robi bo on zaraz po tym jak wyjechalismy z toru,
    slidery poscieral - podobno nawet w czasie jazdy...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 23. Data: 2011-10-11 21:37:20
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 284 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

    > Te wez se choc papierem albo gdzies o sciane opony pozamykaj bo ladne
    > moto ale widac ze jezdzone pod maca.

    Tytus wykazujesz się niewiedzą, pod macem to 3/4 ludzi ma pozamykane
    gumy.

    A poza tym od kiedy R1 jest ładne?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 24. Data: 2011-10-12 06:52:59
    Temat: Re: tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***PawelK vel Pablo
    Tytus wykazujesz się niewiedzą, pod macem to 3/4 ludzi ma pozamykane
    gumy.

    I polowa z nich to niezli zapierdalacze, reszta to lanserzy - ale tak
    jak oni leja z "kozich palek z internetu" tak my robimy sobie z nich
    polewke

    *** A poza tym od kiedy R1 jest ładne?
    Od zawsze - nieustajaco...

  • 25. Data: 2011-10-14 00:58:11
    Od: "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/5sk3vam

    Motocykl ma krew na owiewkach?

  • 26. Data: 2011-10-14 21:25:03
    Temat: Re: [spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    Noooo, sie znowu off topic zrobil ale czemu nie, mozna ciagnac dalej az
    sie komus znudzi :)

    W dniu 2011-10-14 02:58, Motocyklista 250ccm pisze:
    > Motocykl ma krew na owiewkach?

    Buhahahaha, jednej zasranej kropli krwi nie bylo ani flakow, mozgu,
    scierwa, nic, ZERO. Zawiedziony? Co za baran nastepny... Ale oczywiscie
    byles na miejscu i widziales wszystko w fusach w herbacie/ krysztalowej
    kuli czy wlasnych rzygach 4 tygodnie zanim staruszka wtargnela na
    jezdnie. Jej wina i _wcale_ mi nie zal ze oberwala. Co mnie wk... to to
    ze tak zajebiscie sie prokuratura spieszyla z postepowaniem ( czyt.
    Polska i przepisy), ze baba sobie zmarla w miedzyczasie - czas na nia
    byl najwyrazniej - a ja sie musze dodatkowo teraz przez nia bujac po
    szpitalach, "specach" doktorkach i rehablilitacjach czyli nastepne
    polskie bagno po uszy (pomijajac prawnikow i sady). Wy natomiast sobie
    jaja robicie i jakies przyglupawe smiechy. Spoko, moze i niepoterzebnie
    napisalem jak bylo ale gdy komus innemu wylezie mocher pod kola czy inna
    swieta krowa albo jakas heca bedzie na drodze, to wtedy inaczej bedzie
    szczekal. Na pewno.

    Skoro Was draznia tak foty moto to dorzuce jeszcze jedna z 2gim hobby:
    http://tinyurl.com/645pay4 :)

    Swoja droga moglibyscie swoje pazdziochy pokazac. Chyba ze sa w takim
    stanie, ze nie warto i lepiej pisac 3-po-3 o byle czym.

    Pzdr
    PS: Sheltie byl 3ci na Wystawie Swiatowej w Paryzu w lipcu ale to juz NTG ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 27. Data: 2011-10-14 21:35:48
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

> [...]
    >
    > Pzdr
    > PS: Sheltie byl 3ci na Wystawie Swiatowej w Paryzu w lipcu ale to juz

    Ja nie znam historii z babcią, ale z Twojego opisu mi się pewna wersja
    klaruje... :P

    Fajna fotka :)

    Ja chętnie pokażę swego paździocha ale nie mam nigdzie konta żeby
    zdjęcia wrzucić...zara zara może coś na bikepicsu założe :)

    --
    _______
    Songoku

  • 28. Data: 2011-10-14 21:37:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-14 23:25, marider pisze:

    > Swoja droga moglibyscie swoje pazdziochy pokazac. Chyba ze sa w takim
    > stanie, ze nie warto i lepiej pisac 3-po-3 o byle czym.

    Poka wykresa z hamowni a nie jakiegos kundla kudlatego :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 29. Data: 2011-10-14 21:44:55
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-14 23:37, Kuczu pisze:

    > Poka wykresa z hamowni a nie jakiegos kundla kudlatego :)

    Kuczu, ten "kundel" jest wart wiecej niz Twoj HD wziety razem z XB12X ;)
    Wykres Ci na maila wysle jak zeskanuje papier, moze cos z doktorkim
    wymyslicie bo reszta to sie pewnie bedzie tylko tepo gapic w kreske i
    bic piane jak to tutaj jest w zwyczaju od paru ladnych lat.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki