  • Data: 2012-07-19 01:01:01
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ju750i$jb9$1@news.task.gda.pl...

    > tabletu nawet 7" nie wsadzi sie do kieszeni spodni a trzymanie takiego
    > potwora przy uchu jest raczej można pokręconym pomysłem,

    Zalezy jakich spodni :)
    Do kieszeni bojowek wchodzi spokojnie.
    Jak juz ktos koniecznie chce dzwonic to sa tanie sluchawki BT, lub na
    przewodzie, a jesli chodzi o sporadyczny telefon to i przy uchu
    potrzymac mozna. Ja z premedytacja uzywam tableta z karta Aero2 wiec i
    tak nie ma dzwonienia poza Skype :) Czyli jak trzeba to sie i zadzwonic
    da.