  • 11. Data: 2013-08-15 21:01:53
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-15 19:49, Lewis pisze:

    > W taki że to pompa się zaciera i te opiłki pochodzą właśnie z niej i
    > osadziły się przez powrót z wtryskiwaczy na filtrze...

    Dokładnie. Choć na forum pkp, ktoś mnie po takim stwierdzeniu poprawiał,
    że to nie z przelewów samych wtryskiwaczy, ale z króćca przelewowego
    pompy, trafiają do filtra.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2013-08-15 22:14:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Dokładnie. Choć na forum pkp, ktoś mnie po takim stwierdzeniu poprawiał,
    > że to nie z przelewów samych wtryskiwaczy, ale z króćca przelewowego
    > pompy, trafiają do filtra.

    To niech ten ktoś jeszcze wytłumaczy, w jaki sposób w nieruchomym króćcu
    powstają opiłki. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2013-08-15 23:06:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-15 22:14, WOJO pisze:

    > To niech ten ktoś jeszcze wytłumaczy, w jaki sposób w nieruchomym króćcu
    > powstają opiłki. :)

    Chodziło o drogę opiłków z pompy do filtra, a nie to, z czego powstają. :)

  • 14. Data: 2013-08-15 23:32:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.08.2013 23:06, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Chodziło o drogę opiłków z pompy do filtra, a nie to, z czego powstają. :)

    chodzi o to, że jutro mam kupić filtr. nie żebym sie sępił na 5-7 dych,
    ale jak już kasę wydaje to wolałbym na coś porządnego. knechta a ni
    bosha nie kupie, bo na już niema.
    ToMasz

  • 15. Data: 2013-08-15 23:36:35
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-15 14:21, m...@i...pl pisze:
    > Aj tam. Mnie się zdażyło spalić powyżej litra na minute jazdy.
    Jak masz spalanie litr na minutę, to masz odpowiednio wydajną pompę
    paliwa, odpowiednio grubsze węże, i nie zastanawiasz się, czy aby filtr
    za 19zł nie jest za drogi ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2013-08-16 00:10:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 23:32, ToMasz pisze:

    > chodzi o to, że jutro mam kupić filtr. nie żebym sie sępił na 5-7 dych,
    > ale jak już kasę wydaje to wolałbym na coś porządnego. knechta a ni
    > bosha nie kupie, bo na już niema.
    > ToMasz

    Kupuj cokolwiek, jak pompa pyli opiłkami to już jej szeregowo 10
    knechtów nie pomoże.

    Lewis

  • 17. Data: 2013-08-22 00:09:10
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-15 13:00, Deflegmator pisze:
    > Czuję intuicyjnie, że w skrytości garażu i pod osłoną nocy
    > walczysz z monopolem państwa w pewnej dziedzinie. :) Moja ksywka jest
    > z Tobą... :)
    Nie do końca ;) Używam ich do filtrowania chłodziwa w maszynach
    obrabiających.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173