eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytanie filtry drogie filtry...Re: tanie filtry drogie filtry...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Date: Thu, 15 Aug 2013 21:01:53 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 49
    Message-ID: <kuj8j6$3nu$1@news.dialog.net.pl>
    References: <520c9b15$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kui8ad$mmh$1@mx1.internetia.pl> <kuiakj$agt$1@node2.news.atman.pl>
    <520cb894$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuidm2$nvq$1@news.dialog.net.pl>
    <520d0d12$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuj4bc$sp1$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-132-113.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1376593318 3838 78.8.132.113 (15 Aug 2013 19:01:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Aug 2013 19:01:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <kuj4bc$sp1$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501558
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-15 19:49, Lewis pisze:
    > W dniu 2013-08-15 19:17, ToMasz pisze:
    >> W dniu 15.08.2013 13:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >>> W dniu 2013-08-15 13:16, ToMasz pisze:
    >>>> W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    >>>>> W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach
    >>>>>> widzę,
    >>>>>> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >>>>>> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >>>>>> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa -
    >>>>>> to ta
    >>>>>> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej,
    >>>>>> może
    >>>>>> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w
    >>>>> obieg z
    >>>>> paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >>>>>
    >>>> dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie
    >>>> filtra
    >>>> dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    >>>> spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100
    >>>> tyś. Co
    >>>> więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    >>>> common rail)
    >>>
    >>> Z opiłkami to masz problem. Bo prawdopodobnie, wcale filtr ich nie
    >>> zatrzymał na drodze do pompy wysokiego ciśnienia. One właśnie z niej się
    >>> wzięły w puszce filtra.
    >>>
    >> w jaki sposób?
    >
    > W taki że to pompa się zaciera i te opiłki pochodzą właśnie z niej i
    > osadziły się przez powrót z wtryskiwaczy na filtrze...
    >

    Dokładnie. Choć na forum pkp, ktoś mnie po takim stwierdzeniu poprawiał,
    że to nie z przelewów samych wtryskiwaczy, ale z króćca przelewowego
    pompy, trafiają do filtra.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: