    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: tanie dzwonienie za granice
    Date: Fri, 13 Nov 2009 10:11:42 +0100

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > Moglem. Ale nie mialem czasu.
    > Wyjscie do kiosku, zakup startera, aktywacja itd. jest jednak bardziej
    > czasochlonne niz po prostu zadzwonienie z budki na 0800.

    A Telepina kupiłeś online czy w kiosk ;-)?

    > Zreszta, cenowo wychodzi to praktycznie to samo.

    W przypadku Telepina przez stacjonarny rozliczany z pakietów Playa jest
    23 vs 32 gr (+ oczywiście ekstra 5 gr za każdą minutę związaną z
    nawiązywaniem połączenia). Przy 7 nieudanych połączeniach straciłbyś
    IMHO góra 70-80 gr. W przypadku innych kart "pierwszych z brzegu"
    wariant z numerem stacjonarnym dałby jeszcze większe różnice (ceny
    podałem w innym poście, chociaż karty te są nieopłacalne raczej ze
    względu na same stawki "bazowe")

    > To elementarne.
    > Ale chwilowo nie mialem do wyboru nic ponizej 29 gr/min na stacjonarne.
    > Wiec przy kilkuminutowej rozmowie plus oczekiwanie na polaczenie
    > (obojetnie ile by tych rozmow nie bylo) TT wygladal obiecujaco.
    > Okazuje sie jednak, ze te wykpiwane tutaj budki maja swoje dobre strony.

    To nie budki mają dobre strony, tylko opy komórkowe mają kosmiczne
    stawki na niemal wszystkie połączenia międzynarodowe (i zabanowane 800
    przy okazji) :-P.

    Przemek