  • 11. Data: 2010-03-05 01:42:41
    Temat: Re: tani zasilacz
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.3.2010, Santana napisał(a):

    > Odwrotne przejściówki też są. Mam taką w szufladzie :)

    Tylko jaki jest sens stosowania takiej przejściówki? ;D
    Chyba tylko taki, żeby wyrzucić pieniądze w błoto.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 12. Data: 2010-03-05 07:54:07
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jaki jest sens stosowania takiej przejściówki? ;D
    > Chyba tylko taki, żeby wyrzucić pieniądze w błoto.
    > --

    Była w komplecie z zasilaczem. Nie można było kupić bez więc pieniądze i tak
    trzeba było wyrzucić :P
    Zresztą trzy ciaki to nie majątek :) Założe się że więcej wyrzucasz co
    miesiąc na różne pierdoły :)

  • 13. Data: 2010-03-05 08:21:34
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 08:54:07 +0100, Santana napisał(a):

> [...]
    > trzeba było wyrzucić :P
    > Zresztą trzy ciaki to nie majątek :) Założe się że więcej wyrzucasz co

    Chodzi o to, że te przejściówki po prostu szkodzą. Po to zastosowano 24
    zamiast 20 styków żeby zmniejszyć spadek napięcia między zasilaczem a
    płytą. Wsadzenie przejściówki dodaje tylko oporność na kolejnych stykach.

  • 14. Data: 2010-03-05 08:29:21
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to, że te przejściówki po prostu szkodzą. Po to zastosowano 24
    > zamiast 20 styków żeby zmniejszyć spadek napięcia między zasilaczem a
    > płytą. Wsadzenie przejściówki dodaje tylko oporność na kolejnych stykach.

    Jakie w takim razie proponujesz rozwiązanie jeśli zasilacz ma 20 a płyta 24
    styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)
    P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając
    przejściówke w komplecie z zasilaczem?

  • 15. Data: 2010-03-05 08:43:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)
    > P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając przejściówke

    Zaraz wyliczy rezystancję styku i poda ile go będzie kosztowało w ciągu 5 lat.
    ;)

  • 16. Data: 2010-03-05 08:46:25
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 09:29:21 +0100, Santana napisał(a):

> [...]
    > styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)
    > P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając

    Żadnego. Wtyczka 20 pin będzie pasować do płyt z 24 pinowym gniazdem bez
    żadnych przejściówek.
    --
    Marcin

  • 17. Data: 2010-03-05 08:49:34
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

    > Żadnego. Wtyczka 20 pin będzie pasować do płyt z 24 pinowym gniazdem bez
    > żadnych przejściówek.

    Rozumiem że według Ciebie producenci płyt dołożyli dodatkowe cztery piny tak
    dla jaj :)
    P.S. Obydwa buty można zawiązać jedną sznurówką. Po co wyrzucać kase i
    płacić za dwie :P

  • 18. Data: 2010-03-05 11:41:02
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Rozumiem że według Ciebie producenci płyt dołożyli dodatkowe cztery piny
    > tak dla jaj :)
    > P.S. Obydwa buty można zawiązać jedną sznurówką. Po co wyrzucać kase i
    > płacić za dwie :P
    Robisz z siebie głupka tymi dowcipasami. Jest tak jak pisze Marcin.

  • 19. Data: 2010-03-05 11:53:36
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Robisz z siebie głupka tymi dowcipasami. Jest tak jak pisze Marcin.

    Jak chcesz zobaczyć głupka to zerkinij w lusterko szczeniaku :) Nie nauczyła
    mamusia kultury, to sam spróbuj nad sobą popracować bo wioche robisz :)

  • 20. Data: 2010-03-05 12:15:32
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

> [...]

    > styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)
    > P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając

    Włożyć bezpośrednio wtyczkę do gniazdka. Da się. Te dodatkowe styki są i
    tak zwarte na płycie z właściwymi wyprowadzeniami. Odpadnie oporność
    przejściówki. Zawsze to parę setnych wolta więcej na płycie. A po co
    Thermaltake daje przejściówkę? Pewnie po to żeby mieć spokój z tymi co nie
    umieją włożyć bo im nie pasuje.