    From: "Leszek K." <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tani zasilacz
    Date: Fri, 5 Mar 2010 13:15:32 +0100

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 09:29:21 +0100, Santana napisał(a):

    > Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie w takim razie proponujesz rozwiązanie jeśli zasilacz ma 20 a płyta 24
    > styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)
    > P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając
    > przejściówke w komplecie z zasilaczem?

    Włożyć bezpośrednio wtyczkę do gniazdka. Da się. Te dodatkowe styki są i
    tak zwarte na płycie z właściwymi wyprowadzeniami. Odpadnie oporność
    przejściówki. Zawsze to parę setnych wolta więcej na płycie. A po co
    Thermaltake daje przejściówkę? Pewnie po to żeby mieć spokój z tymi co nie
    umieją włożyć bo im nie pasuje.