    From: Dawid <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tani zasilacz
    Date: Sat, 06 Mar 2010 10:14:59 +0100
    <hmlgb5$pe4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmler3$kpv$1@news.interia.pl>
    <1o6cau4b1en4d.okdizgjjuu4l$.dlg@40tude.net>
    <hmlk2a$r3i$1@news.interia.pl> <1qcsltu8dxqi$.dlg@smutas.org>
    <hmqblg$fja$1@news.interia.pl> <hmqeuf$k54$1@news.onet.pl>
    <hmqdni$i1k$1@news.interia.pl> <hmqsl4$sfb$1@news.onet.pl>
    <hmqre5$2hc$1@news.interia.pl> <hmr7kn$6s5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmr80b$qvi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <op.u83y4kmptkhucd@wiesiek-pc>

    Wiesław pisze:

    > pin. Heca może zacząć się wtedy, gdy prąd przekroczy dopuszczalne wartości.
    > Nie ma wtedy znaczenia, czy jest przejściówka, czy jej nie ma.
    > Tutaj również zaczynają się opisane procesy: duża oporność styku powoduje
    > jego wygrzewanie, a co się z tym wiąże - straty mocy. Nie powinno jednak
    > wiązać się to z napięciem, bo stabilizator nie pozwoli na jego zmianę.
    >
    > Dawidowi natomiast, nic mądrzejszego nie udało się chyba jeszcze napisać :)

    Bardzo dobrze to wytłumaczyłeś, i o to chodzi.
    Sugerowałem tylko, że podany wzór nie dotyczy strat. Nie wiem co widzisz
    w tym głupiego.Nie rozpisuję się o potrzebie większej ilości wtyczek na
    płycie, kartach grafiki, bo wiadomo po co są.Większe zapotrzebowanie na
    prąd wymusza takie rozwiązania,tyle na temat.
    Pozdrawiam

    Ps. Jeżeli w ten sposób musisz się dowartościowywać,
    to żal mi twojej osoby.