    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
    Date: Sat, 4 Apr 2015 14:12:25 +0200

    PaN AlexY napisał:

    > Niestety nie za bardzo bo nie wykryje swoich własnych strat, bateria
    > może być ok ale sprzęt/soft zawodzi i bierze więcej niż powinien.

    O co innego mi chodziło. Wnioskowałem, że skoro tak samo pracują, to
    mają taką samą pojemność. Przynajmniej efektywną. Zapomniałem jednak,
    że chodzi o iPhone. Na pewno nie jest tak, że zawodzi w nim soft.
    Przeciwnie -- tam musi być bardzo inteligentne oprogramowanie. Nie
    będzie w tym przesady, jeśli powiem, że inteligencja ta wytworzyła
    już nawet samoświadomość. iPhone, mając świadomość niewymienialności
    swojej baterii, słusznie wykoncypował, że nie zje dzisiaj więcej prądu,
    niż zeżarł wczoraj, bo mu się nie zmieści. Pewnie nawet pamięta jak
    mu dziadunio opowiadał historię wujaszka, który miał niepohamowany
    apetyt i tak się przeżarł, że aż go rozpukło i żywym ogniem się zajął.

    --
    Jarek