  • Data: 2013-03-14 13:53:13
    Temat: Re: tani komp - dobry wybor?
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-14 12:17, BartekK pisze:

    > Przez to zwykły hdd traci podczas odczytów/zapisów więcej czasów na
    > seekt-time od jednego odczytu do drugiego, niż trwa realny transfer. A
    > ssd nie ma tego problemu, choć niektóre wraz z zapełnieniem zwalniają,
    > to zwalniają nieznacznie i nie tak drastycznie jak hdd.

    Ale nawet szkoda Twojego czasu na tłumaczenie tego grupowym hejterom
    SSD. Oni i tak wiedzą lepiej i jak im od tego dobrze, to co nas to
    obchodzi - jak dla mnie mogą uruchamiać OS nawet z FDD czy CD
    z ich oszałamiającym czasem dostępu i udawać że WinNT 6.x i aplikacje
    pod niego nie tworzą dziesiątek, jeżeli nie setek tysięcy małych plików
    po paru miesiącach używania.

    --
    /MB