  • Data: 2013-03-12 23:47:07
    Temat: Re: tani komp - dobry wybor?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-12 20:10, adam pisze:
    > witam,
    > Jakis czas temu pytalem o taniego kompa. Zostalo mi polecone zeby kupic
    > gotowy ale markowy.
    > Moj wybor padl na:
    > http://allegro.pl/komputer-dell-330-c2d-e4400-2x-2-2
    gb-160-dvd-tower-i3070095193.html

    > Czy to dobry wybor? Nie jest ten model jakos wysoko awaryjny?
    > (kondensatory itd?)
    > Dzieki, pozdrawiam
    > Adam

    Zdaje się, że była jakaś seria Delli z puchnącymi kondensatorami i
    trafiły na Allegro po naprawie albo niestabilnie działające ale taka
    wpadka może zdarzyć się każdej firmie, ponieważ gustuję w komputerach
    SFF a samodzielne składanie jest drogie kupiłem na Allegro już kila
    Delli poleasingowych dla siebie i rodziny i w żadnym nie ma problemów z
    kondensatorami, generalnie chodzą idealnie i cicho. Bez problemów z
    kompatybilnością dokładałem do nich różne pamięci, karty graficzne i
    dyski większe niż w specyfikacji. Planując w przyszłości rozbudowę warto
    zajrzeć na stronę Della do specyfikacji głównie w kwestii obsługiwanych
    procesorów bo czasem można z nimi przeskoczyć o dwie generacje jak
    stanieją.
    Co do sprzedawców, to kupowałem wyłącznie u tych którzy dawali z pół
    roku gwarancji.