  • 1. Data: 2015-03-14 22:25:17
    Temat: tani i dobry, moto G albo co?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Ponad rok temu kupiłem jednemu z domowników moto G, tani i dobry
    telefon. Właściwie brakuje mu tylko gniazda na karty pamięci
    i odrobinę lepszego aparatu. Teraz przydało by się wymienić kolejny,
    w rozsądnej cenie i rozmiarze, bez umowy jest moto G lte, ma slot
    na kartę pamięci, ale tylko 8GB na aplikacje, LG G2 mini ma niby
    lepszy aparat ale pewnie zestarzeje się sotwarowo szybciej niż moto.
    Jest też nowe moto E lte, tańsze ale oszczędzili na diodzie aparatu,
    rozdzielczości i chyba procku.
    Może ktoś doradzi co jeszcze warto dodać do porównania. Nowe moto G
    jest już za duże.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2015-03-14 22:51:47
    Temat: Re: tani i dobry, moto G albo co?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2015-03-14 o 22:25, kakmar pisze:
> [...]
    > rozdzielczości i chyba procku.
    > Może ktoś doradzi co jeszcze warto dodać do porównania. Nowe moto G

    1. ile chcesz wydać
    2. może Lumia?

  • 3. Data: 2015-03-15 11:29:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-14 o 22:25, kakmar pisze:
    > moto G, tani i dobry
    > telefon. Właściwie brakuje mu tylko gniazda na karty pamięci
    > i odrobinę lepszego aparatu.

    Świetne: dobry aparat, któremu brakuje odrobinę lepszego. :D
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 4. Data: 2015-03-15 14:14:47
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > rozdzielczości i chyba procku.
    > Może ktoś doradzi co jeszcze warto dodać do porównania. Nowe moto G

    jezeli komus chodzi o dobry aparat to szybki dobry wybór to jakis
    Samsung albo Nokia. Pierwszy to jednak tandetne wykonanie telefonów, a
    drugi wrecz przeciwne, mozna gwozdzie wbijac, tylko ten kontrowersyjny
    design (mydelniczka?) i ten windows nie dla kazdego.

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2015-03-15 15:16:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > jezeli komus chodzi o dobry aparat to szybki dobry wybór to jakis
    > Samsung albo Nokia. Pierwszy to jednak tandetne wykonanie telefonów,
    jasne.
    miałem wiele samsungów S, ani jeden nie był tandetnie wykonany. Miałem
    sony, motorole, htc, też były solidne. jednak każdy był kosztowny jak na
    swoje czasy, więc miał solidne etui. Tandetnie wykonany w dzisiejszych
    czasach jest telefon firmy Donod, albo Landvo... Miałes w rękach?
    > drugi wrecz przeciwne, mozna gwozdzie wbijac,
    Tak, wszyscy uwierzyli że je dobią na podzespołach używanych w 3310.
    > tylko ten kontrowersyjny
    > design (mydelniczka?) i ten windows nie dla kazdego.
    Windows dla każdego, ale nie wszystko da się uruchomić na windowsie. jak
    ktoś chce telefon, to niema problemu. jak ktoś chce korzystać z
    oprogramowania na androida - ma pecha.

    ToMasz