  • 1. Data: 2013-07-15 10:05:52
    Temat: taktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?
    Od: "Rebiun" <b...@w...pl>

    Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w tmobile
    na kartę taktak typu podwójne doładowanie?
    Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
    Bo tak się zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

  • 2. Data: 2013-07-15 10:16:43
    Temat: Re: taktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Jul 2013 10:05:52 +0200, "Rebiun" <b...@w...pl> wrote:

    >Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w tmobile
    >na kartę taktak typu podwójne doładowanie?
    >Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".

    Nie ma, czy będą ? trudno powiedzieć, ale patrząc na ruchy T to raczej
    wątpie.

    >Bo tak się zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

    Wg mnie nie warto, ofert jest dużo, jest w czym wybierać, zależy tylko
    czego się potrzebuje, przy możliwości przenoszenia nr w 1 dzień.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-15 14:32:14
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    "Rebiun" <b...@w...pl> Wrote in message:
> [...]
    > Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10 dni".
    > Bo tak się zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

    Jest "Warto być w T-Mobile na kartę" czy jakoś tak. 9 razy za
    doładowanie min. 25zł dają 20zł dodatkowo na konto główne - do
    wykorzystania na cokolwiek, bezterminowo, doładowania nie muszą
    być co miesiąc, żadnych dodatkowych warunków. Oferta calkiem
    fajna. W czym haczyk? Nie ma regulaminu na stronie operatora, nie
    można samemu tego włączyć - dzwonią konsultanci do wybranych
    osób. Nie znam kryteriów, być może jakoś typują klientów
    skłonnych do odejścia.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-07-15 16:01:08
    Temat: Re: taktak na kartę - promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Jul 2013 14:32:14 +0200 (CEST), Jacek Midura
    <j...@...krakow.pl> wrote:

> [...]
    > można samemu tego włączyć - dzwonią konsultanci do wybranych
    > osób. Nie znam kryteriów, być może jakoś typują klientów

    Jak dzownią do wybranych to żadna promocja.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-07-15 16:16:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rebiun" napisał w wiadomości
    >Czy są jeszcze jakieś promocje (albo będą w najbliższym czasie?) w
    >tmobile na kartę taktak typu podwójne doładowanie?

    Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym
    czasie.
    Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec
    na nju.
    Mysle ze to jednak pojdzie w te sama strone - nielimitowane rozmowy za
    29 zl/mc.

    >Nie te typu "do wykorzystania tylko w tmobile i tylko np. przez 10
    >dni".
    >Bo tak się zastanawiam czy dalej warto trzymac ten numer?

    A masz jeszcze co trzymac ? Oni wprowadzili oplate za niedoladowywanie
    regularne.

    J.

  • 6. Data: 2013-07-15 16:31:53
    Temat: Re: taktak na kart? promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 16:16:59 +0200, J.F napisał(a):

    > Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym
    > czasie.
    > Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec
    > na nju.

    Przecież już odpowiedzieli.

    > Mysle ze to jednak pojdzie w te sama strone - nielimitowane rozmowy za
    > 29 zl/mc.

    No właśnie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-07-15 18:26:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 15 Jul 2013 16:16:59 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dawno nie bylo, i mysle ze juz nie bedzie, przynajmniej w najblizszym
    >czasie.
    >Z drugiej strony - w najblizszym czasie cos beda musieli odpowiedziec
    >na nju.

    Play odpowiedział najpierw w ofercie Redbull a T odpowiedziało w
    ofercie Heyah i na nic już odpowiadać nie będą.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-07-15 19:34:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 18:26:01 +0200, dizel napisał(a):

    > Play odpowiedział najpierw w ofercie Redbull

    A potem w Mini Max.

  • 9. Data: 2013-07-15 20:30:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości

    >Przecież już odpowiedzieli.

    A co ?
    Tak sprytnie ukryli ze nie widze, czy maja swoje udzialy w Nju ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-07-15 20:38:05
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    http://www.heyah.pl/abonament/non-stop