    From: Marek Giżyński <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: takiego to jeszcze nie widzialem...
    Date: Fri, 29 Jul 2011 19:31:46 +0200

    W dniu 2011-07-29 19:25, MarcinJM pisze:

    > Ale nie masz w bagazniku wycieraczki do butow?
    > Oczywiscie, ze jakos tam sie dba o niegnojenie auta, ale bez jajec, to
    > tylko kawal zelaza. Sie zabrudzi, to sie wyczysci.

    A moze na owej dzialce przekopali ogrodek tego dnia. Nie chcial miec
    ziemii na podlodze, przygotowal sie wzial wycieraczke. Mnie to nie dziwi
    - ani troche. Tak jak Roman sugeruje zaklaskanie nogami zima jak jest
    breja na ziemii i nietrzeskanie drzwiami jak ktos pierwszy raz ze mna
    jedzie - drazni mnie to niemilosiernie.

    Moglbys sie zdziwic gdyby ta wycieraczke pod hipermarketem wypakowal.

    Nie nieguje tego, ze mogl to byc "specyficzny" tatus dzialkowiec jak go
    nazwales, ale pomysl, czy chcialbys miec w aucie naniesione bloto przez
    cala rodzine - kiedys to trzeba sprzatnac - czyli wyprac dywaniki - po
    co komu ta robota?...

    m.