  • Data: 2009-07-28 05:23:45
    Temat: Re: takie jakby przywitanie...
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alex D. B. pisze:
    > Witam.
    > niedawno dolaczylem do braci 2oo, i poprosze o nakierowanie watpliwosci ;-)
    >
    > 1. jak jest przyjete, w temacie "lewa w gore" - skutery tez?

    Małe nie, nie będą wiedzieć o co chodzi; chyba że zaczną pierwsi
    > 2. a co z niezwykle dzielna policja na hulajnogach? bo mnie ostatnio
    > "kiwneli", i odkiwnalem. slusznie?
    Kiwaj, trzeba budować dobry układ, może się to kiedyś odwdzięczyć
    > 3. gdzie w waw kupic bandamke (?) - bo jak widze, po swoim gardle, jest
    > problem. nigdzie nie ma ;(
    Nie kupuj, jeśli jeździsz w ramonesce, zamień ją na normalną kurtkę. Na
    chłodniejsze przejazdy nałóż polar z wysokim kołnierzem
    Np. www.scigacz.pl - na pierwszej stronie kalendarium imprez motocyklowych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr