  • 11. Data: 2009-11-18 09:01:18
    Temat: Re: taka ciekawostka
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    yo!

    watek z forum motocyklistow na podobny temat, zobaczcie zdjecia podane w watku:

    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=12
    2244&hl=puszka

    pzdr

    szynszyll
    xtz750

  • 12. Data: 2009-11-18 12:58:46
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    No widzisz, nic konkretnego nie napisałes :/
    Tylko, ze mi to sie dynda. Twoje poglady na cwajtakty, masonow
    czy cokolwiek innego absolutnie mnie nie interesuja.
    Nie chce mi sie wysilac na "blyskotliwe dyskusje" ani
    nie dam sie sprowokowac. Widzisz - ja nic nikomu nie
    musze, ani nie chce udowadniac. Jak ktos sobie poczyta
    dzieki temu co napisalem o retro silnikach to fajnie, a jak
    nie, to tez fajnie. Nie odsylam nikogo do teorii
    przeplywow turbulentnych ani teorii maszyn cieplnych etc..
    Zostawie to innym - mi to wiewa :]
    A teraz drogi Robercie zostawiam cie na ponurym jesiennym
    PRM-ie, a sam ruszam do slonecznych i cieplych krajow, gdzie
    sezon trwa :P Chocbys pekl - nie zepsujesz mi dobrego humoru.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2009-11-18 19:28:26
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > musze, ani nie chce udowadniac. Jak ktos sobie poczyta
    > dzieki temu co napisalem o retro silnikach to fajnie, a jak
    > nie, to tez fajnie. Nie odsylam nikogo do teorii

    Ja przeczytałem i faktycznie fajnie... polecam:
    http://www.breinride.home.pl/moto/index.php?option=c
    om_content&task=view&id=139&Itemid=48

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 14. Data: 2009-11-18 20:56:01
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 18 Lis, 13:58, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > No widzisz, nic konkretnego nie napisałes :/

    Bo mi sie juz nie chce
    Tralalala :D

    Za to liczyłem na Ciebie,że sie wysilisz...???

    --
    Big

  • 15. Data: 2009-11-18 22:58:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 18 Lis, 09:43, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > To nie jest prawidłowa odpowiedz !
    > Odpadzsz z gry.

    Jaka jest prawidłowa?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 16. Data: 2009-11-19 08:14:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka jest prawidłowa?

    Ernst Degner, teraz bez zgadywania.
    Kamizelkę możesz z dumą nadal nosić/pognębiać jako voodoo precla czy
    co tam z nią robisz.
    (:

    Dzięki w każdym razie za motywujące pytanie.

    --
    Jasio
    vx etz