  • 1. Data: 2009-11-17 16:51:31
    Temat: taka ciekawostka
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    popatrzcie na to:
    http://allegro.pl/item809853220_gas_box_gaz_box_gasb
    ox_gazbox_malossi_polini.html
    Nie mam nic wspólnego ze sprzedającym, a wyskoczyło mi to, gdy szukaełem
    membrany do crosa.
    W pierwszej chwili ogarnął mnie śmiech bo zobaczyłem puszki po dezodorantach
    pomalowane na czarno, z różnymi naklejkami, pozniej nawet podpis, że Gasbox
    NR. 3 Radial Lite sprzedany (czyli puszka z taka naklejką poszła za 3
    dychy).
    Ale może to ja się mylę, i te cudowne puszki po str8 i innych psikaczach
    dają moc rakietową skuterkowi :o
    bo jesli tak, to ok, ale jesli nie to niezly interes opchnąć kawał rurki i
    starą puszkę za 30zł :)

  • 2. Data: 2009-11-17 17:28:14
    Temat: Re: taka ciekawostka
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 17 Nov 2009 17:51:31 +0100, metalbeast <p...@-...pl>
    wrote:

    [...]
    > bo jesli tak, to ok, ale jesli nie to niezly interes opchnąć kawał rurki
    > i starą puszkę za 30zł :)

    E, w porównaniu z magnetyzerami (które też można kupić na allegro) to
    kiepska
    marża ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2009-11-17 19:58:13
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał

    > Ale może to ja się mylę, i te cudowne puszki po str8 i innych psikaczach dają
    > moc rakietową skuterkowi

    To jest patent sprzed stu lat. Daje to jakies efekty, pod warunkiem ze
    fachowo ktos sie za to wezmie i poeksperymentuje. Efekt zalezy tez od
    konkretnego silnika. To jest pierwowzor dla kroccow ssacych o
    zmiennej dlugosci. Jesli chodzi o baniaczki po dezodorantach...hm...
    Z gowna bicza nie ukrecisz :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2009-11-17 21:48:03
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 17 Lis, 20:58, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:

    > To jest pierwowzor dla kroccow ssacych o
    > zmiennej dlugosci.

    WAS !!!! :-o

  • 5. Data: 2009-11-17 22:49:51
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisal

    > WAS !!!! :-o

    Co cie tak dziwi? Tu chodzi o m.in. o zmiane czestotliwosci rezonansowej ukladu
    dolotowego. To byly rózne pomysly w poczatkowym okresie rozwoju silników 2s.
    Taki zasobnik z zaworkiem miedzy gaznikiem a cylindrem. Przedziwne konstrukcje
    kiedys tworzono :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2009-11-18 00:13:33
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

> [...]
    > dają moc rakietową skuterkowi :o
    > bo jesli tak, to ok, ale jesli nie to niezly interes opchnąć kawał rurki i

    Przy ostrym i kompleksowym tuningu może i jest coś w stanie to dać (w
    każdym razie ten kto sobie to zamontuje będzie zapewne twierdził że dało),
    ale prędzej w wersji takiej gdzie producent robi jeszcze lepszy interes
    sprzedając kawał rurki i nową puszkę za 130 PLN ;)
    http://www.tinyurl.pl/?y1GNs3ZQ
    Wstawiając coś w tym stylu do serii raczej nic się nie osiągnie, ale różne
    cuda ludzie robią - mnie w zeszłym roku jadącego sobie spokojnie kombiakiem
    80 km/h wyprzedził dzieciak na jakimś marketowym chinolku i to z całkiem
    przyzwoitym przebiciem...
    A MOŻE MIAŁ WŁAŚNIE TAKĄ CUDOWNĄ PUSZKĘ ZAŁOŻONĄ I TO DZIĘKI TEMU???

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 7. Data: 2009-11-18 00:39:55
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 18 Lis, 01:13, Damork <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ale prędzej w wersji takiej gdzie producent robi jeszcze lepszy interes

    Widzialem cos takowego w paru skuterach bedac w Tajlandii (myslalem ze
    to jakis podtlenek :)), zapalency pucuja te maszyny, jakies filtry
    stozkowe montuja, zawieszenie zmieniaja, wyglada to powazniej od
    niejednego KTMa, a nadal jest skuterem :) Cos to musi dawac bo te
    skuterki popierdzielaja ostro (50-150ccm), pracuja w cholernie
    ciezkich warunkach caly rok, ludziska musza sie na tym dobrze znac i
    wiedza co w nie wkladaja. Swoja droga tam pierwszy raz siadlem na
    skuter, po doswiadczeniach z XVS 650 prawie sie na skuterze
    wywrocilem :O

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek 'Barnaba' F.

  • 8. Data: 2009-11-18 07:59:09
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 17 Lis, 23:49, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > Taki zasobnik z zaworkiem miedzy gaznikiem a cylindrem. Przedziwne konstrukcje

    Mnie nie dziwia takie mega bzdury . Pseudo -techniczny bełot.
    O .... grochu z kapusta łamane przez pomiesznie z poplataniem /
    lądowanie kosmitów w Plewkach -podobno !!! :)))
    Mnie to smieszy
    I to bardzo .O
    tak :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    No , ale może pociagniesz wątek i napiszesz coś o tym rezonansie
    układu dolotowego . W tym 2T ( piszesz 2s - czyli 2stroke ??? )
    W poczatkowym ( :-o !!! ) okresie rozwoju . Może tak okres przed
    2WW ? Hm.. ? :D

    Bo szczyt rozwoju to mamy obecnie.
    Masowe zastosowanie 2T ,to mieliśmy tak w latach 70 ( uśrednione)

    Achtung , achtung . A teraz quiz .
    Kto i kiedy odkrył i zastosował zajwisko rezonansu w silniku 2T ?
    Kto ,kiedy i kogo ,za jaka kasę, przy pomocy jakich służb oraz dokąd
    "wywiózł" tego sławnego konstruktora razem z całą rodziną?

    Dla zwycięzcy QUIZU przewidziana jest nogroda w postaci używanej
    kamizelki ,nabytej na wyprzedaży w firmie "ŚmiećPol".
    Uzywanej jak wspomniałem ,ale za to z napisem "Lepiej widoczny,
    widocznie LEPSZY"
    Co do kontekstu tego "lepszy " , to słyszłem rózne, rózne opinie ;-)
    Ale nie czepiajmy sie;-)

    Mam nadzieje ,że w przeciwieństwie do wczesniejszych moich "trolo
    wypocin". Tym razem dogodziłem ogólnemu klimatowi grupy pierdu-
    pierdu.rec.prec.motonici.prl

    Z motonicim/ckim/towym . Kurwa , jak to ma być, z tym wymeczonym
    gniotem ???
    W każdymbądzrazie pozdrowlieniem.

    Wasz Biguś

  • 9. Data: 2009-11-18 08:43:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > dokąd
    > "wywiózł" tego sławnego konstruktora razem z całą rodziną?

    Chodzi o niemieckiego konstruktora, który budował dla zakładów IFA, a
    konkretnie MZ w Zschopau.
    Wywieźli go japończycy do suzuki, OIDP.

    Nazwisko musiałem wyklikać w internecie, więc za nagrodę dziękuję.
    Oto ono: Walter Kaaden

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-11-18 08:51:56
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 18 Lis, 09:43, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > konkretnie MZ w Zschopau.
    > Wywieźli go japończycy do suzuki, OIDP.
    >
    > Nazwisko musiałem wyklikać w internecie, więc za nagrodę dziękuję.

    To nie jest prawidłowa odpowiedz !
    Odpadzsz z gry.
    --
    Biguś