  • Data: 2009-11-18 00:13:33
    Temat: Re: taka ciekawostka
    Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Ale może to ja się mylę, i te cudowne puszki po str8 i innych psikaczach
    > dają moc rakietową skuterkowi :o
    > bo jesli tak, to ok, ale jesli nie to niezly interes opchnąć kawał rurki i
    > starą puszkę za 30zł :)

    Przy ostrym i kompleksowym tuningu może i jest coś w stanie to dać (w
    każdym razie ten kto sobie to zamontuje będzie zapewne twierdził że dało),
    ale prędzej w wersji takiej gdzie producent robi jeszcze lepszy interes
    sprzedając kawał rurki i nową puszkę za 130 PLN ;)
    http://www.tinyurl.pl/?y1GNs3ZQ
    Wstawiając coś w tym stylu do serii raczej nic się nie osiągnie, ale różne
    cuda ludzie robią - mnie w zeszłym roku jadącego sobie spokojnie kombiakiem
    80 km/h wyprzedził dzieciak na jakimś marketowym chinolku i to z całkiem
    przyzwoitym przebiciem...
    A MOŻE MIAŁ WŁAŚNIE TAKĄ CUDOWNĄ PUSZKĘ ZAŁOŻONĄ I TO DZIĘKI TEMU???

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl