  • Data: 2009-11-18 12:58:46
    Temat: Re: taka ciekawostka
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    No widzisz, nic konkretnego nie napisałes :/
    Tylko, ze mi to sie dynda. Twoje poglady na cwajtakty, masonow
    czy cokolwiek innego absolutnie mnie nie interesuja.
    Nie chce mi sie wysilac na "blyskotliwe dyskusje" ani
    nie dam sie sprowokowac. Widzisz - ja nic nikomu nie
    musze, ani nie chce udowadniac. Jak ktos sobie poczyta
    dzieki temu co napisalem o retro silnikach to fajnie, a jak
    nie, to tez fajnie. Nie odsylam nikogo do teorii
    przeplywow turbulentnych ani teorii maszyn cieplnych etc..
    Zostawie to innym - mi to wiewa :]
    A teraz drogi Robercie zostawiam cie na ponurym jesiennym
    PRM-ie, a sam ruszam do slonecznych i cieplych krajow, gdzie
    sezon trwa :P Chocbys pekl - nie zepsujesz mi dobrego humoru.
    Pozdr

    --
    Hinek