  • Data: 2012-11-13 11:30:47
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol in news:k7slo5$qmd$1@dont-email.me
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
    > to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
    > zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
    > i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

    wylaczylem poczte w jakze banalny sposob: www.itaktak.pl i na koncie numeru
    jest... opcja wylaczania calkowitego poczty dla pre-paidowców :) nie
    zauwazylem, a BOK zapytany bredzil mi, ze to niemozliwe i sila sugestii
    zrobila swoje, uwierzylem. A teraz jednak wylaczylem.

    pytanie (bo nie wiem,jak szukac takiego konta na www dla numeru
    abonamentowego...):
    macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc
    poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

    a dlaczego wylączam poczte... nie bardzo rozumiesz? :)
    ograniczam te wszystkie wodotryski, wystarczy mi, ze jest to przydatne
    cudo,jak komorka, super, nie musze szukac budki w miescie i to mi
    wystarczy, tego mi brakowalo. Jak ktos znajomy dzwoni - zawsze moge
    oddzwonic, a jesli nie oddzwonie i komus zalezy - dzwoni kolejny raz. Jak w
    DOBRZE cywilizowanym swiecie. Nie musze oddzwaniac. Chociaz zobacz, co sie
    porobilo: wszyscy sa niewolnikami - ktos dzwoni do Ciebie, nie odbierasz,
    nie masz poczty glosowej,a i tak jestes ugotowany, bo ten ktos juz uwaza, ze
    sprawe zalatwil, dal znac, ze łaskawie żyje i ma sprawe, i.... teraz juz
    tylko czeka, az Ty zadzwonisz, a jesli nie zadzwonisz - oczywiscie
    pretensje, uwagi w stylu "przeciez dzwonilem", albo "dlaczego nie
    oddzwoniles", bo przeciez dzisiaj juz samo przez sie jest oczywiste, ze
    TRZEBA ODDZWANIAC, bo jesli nie oddzwonisz, to jestes nieuprzejmy, jestes
    arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.