  • 11. Data: 2012-11-11 13:22:51
    Temat: Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-10 11:52, J.F. pisze:

    > A regulamin czytales ?

    z innej beczki.
    Po ost. doladowaniu przyszedl sms o promocji podwojnego doladowania
    "Więcej za mniej" - wazny 2 mce. Regulamin na tmobile.pl.

    No to szukam tego regulaminu, wpisujac w wyszukiwarce t-mobile: "wiecej
    za mniej regulamin"
    i jako wynik trzymuje to:
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/tak_tak
    /RegWzM_marzec_3m_v2.pdf

    czas obowiazywania oferty - do 20.04.2011.
    Pierwsza mysl: pewnie sie komus porypaly daty - bo innych regulaminow
    nie znajduje na stronie t-mobile.

    Doladowalem kwota minimalna 25pln, oczywiscie wszystko przeszlo tylko na
    rozmowy do Ery (50pln) - czyli koniec eldorado z podwojnym doladowaniem
    (pierwszy minus w stosunku do poprzednich podwojnych doladowan).

    Wiec sobie czytam dalej:

    4.1. można wykorzystać na krajowe połączenia głosowe, SMS-y, MMS-y do
    Abonentów Era i Użytkowników systemu Tak Tak oraz na pakietową
    transmisję danych

    Wlasnie sprawdzilem - transmisja danych i pakietowa transmisja danych
    sciagana jest z .... glownego konta (a nie z pakietu).
    Czyli czytanie regulaminow - jesli chodzi o firme T-mobile - ma sie
    nijak do rzeczywistosci.

    T-monile schodzi na psy.
    Chyba przestane ignorowac telefony z innych sieci kuszace przejsciem do
    nich.

  • 12. Data: 2012-11-11 17:05:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 13:22:51 +0100, AL napisał(a):
> [...]
    > http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/tak_tak
    /RegWzM_marzec_3m_v2.pdf
    > czas obowiazywania oferty - do 20.04.2011.

    Mialem wiecej szczescia
    https://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/WOP_W
    iecej_za_mniej_06112012_%5B4%5D.pdf

    > Doladowalem kwota minimalna 25pln, oczywiscie wszystko przeszlo tylko na
    > rozmowy do Ery (50pln) - czyli koniec eldorado z podwojnym doladowaniem
    > (pierwszy minus w stosunku do poprzednich podwojnych doladowan).

    Nie calkiem - niektorzy klienci dostali zaproszenie do skorzystania z
    "normalnego" podwojnego doladowania.

    > T-monile schodzi na psy.
    > Chyba przestane ignorowac telefony z innych sieci kuszace przejsciem do
    > nich.

    Jesli o mnie chodzi to zdazyli w ostatnim momencie - juz sie niemal
    przenosilem, ale kupili sobie rok spokoju.
    I to tak prawde mowiac od wielu lat - Era cos wymysla, ale na jej/moje
    szczescie tuz przed terminem wypowiedzenia zmienia koncepcje.

    J.